Бренд CoreValue оновлюється: більше кольору – більше життя

13 Sep, 2017

Після 11 років праці на світовому ринку інформаційних технологій, американська компанія CoreValue продовжує розвиватись і оновлюватись. Візуальний ребрендинг CoreValue має за мету відобразити успішне поєднання професійного досвіду, традицій та прогресивної думки, які втілюються у плідну співпрацю з партнерами. Наш оновлений фірмовий елемент “комунікатор”- частина знаку логотипу, що символізує рух вперед з традиціями в основі: інновації-партнерство-успіх. До основних фірмових барв ми додали кольорову гаму, яка модернізує образ CoreValue і робить його яскравішим.

corevalue-03

Говорить маркетинг-директор компанії CoreValue, Лілія Смірнова: “Ребрендинг – це наступний логічний крок в розвитку компанії. CoreValue орієнтується на бізнеси рівня ентерпрайз і, тому, у візуальному представленні ми поєднали рух вперед і незмінні цінності компанії, а також додали більше яскравості,  щоб підкреслити індивідуальність та нетривіальність у підходах”.

CoreValue – технологічна компанія з Нью-Джерсі, Зареєстрований Партнер Salesforce® і Золотий Партнер Microsoft®, з 9-ма розробницькими центрами в Україні та Європі. CoreValue займається розробкою і тестуванням програмного забезпечення та наданням технічних консультацій для медичної, фармацевтичної, та фінансової індустрій.