DataArt і Travelport виводять на ринок новий продукт для бронювання готелів у всьому світі

20 Jul, 2017

DataArt — глобальний технологічний консультант, що створює, розвиває та підтримує IT-рішення, продовжує співпрацю з міжнародним лідером туристичного бізнесу Travelport щодо розвитку нового продукту — Hotel Retail. Платформа, орієнтована на турагентів, дозволяє бронювати та сплачувати готельні номери у всьому світі. Новий інструмент був створений у центрах розробки мережі DataArt.

Hotel Retail надає доступ до всіх необхідних інструментів та інформації через єдиний інтерфейс та є набагато зручнішим за попередню версію. Платформа легко інтегрується з провідним у галузі рішенням Travelport Smartpoint. Станом на тепер Hotel Retail перебуває в процесі поетапного виведення на ринок.

hotelier

Співпраця DataArt і Travelport розпочалась у серпні 2016 року — DataArt допоміг оцінити вартість розробки проекту на стадії планування та розробив діючий прототип додатка, враховуючи вимоги Travelport та його партнерів.

«Ми обрали DataArt, щоб розробити додаток, здатний отримувати необхідні дані про готелі та готовий надати постачальникам інформацію про статус броні. Швидке прототипування та відгуки клієнтів дозволили за дуже короткий термін підтвердити нашу гіпотезу та покращити пропозицію відповідно до умов нашого цільового ринку. Тепер DataArt допомагає нам вивести готовий продукт на ринок», — коментує Дженніфер Сміт (Jennifer Smith), директор Travelport з продукту.

Новий інтерфейс містить усі потрібні турагентам ціни: договірні корпоративні тарифи, тарифи для учасників консорціумів, а нещодавно з’явилися ексклюзивні тарифи Travelport. Також у додатку можна переглянути характеристики готелю, його рейтинг, фотографії та інформацію про номери. При розробці проекту був використаний Travelport API та адаптована версія Travelport HotelContent Plus (HCP). Завдяки цьому інформація про готелі завантажується миттєво.

DataArt розробив одразу дві версії додатка Hotel Retail, які сумісні з глобальними системами дистрибуції (GDS) Travelport: Apollo, Galileo та Worldspan.

«Для нас велика честь працювати з клієнтами, які у постійному пошуку нових рішень. Компанія Travelport – трендсеттер і законодавець мод у світовій індустрії подорожей і туризму. Ми вдячні новому партнеру за довіру, завдяки якій ми разом виводимо Hotel   Retail на ринок», — говорить Грег Ебботт (Greg Abbott), старший віце-президент DataArt.

Про DataArt

DataArt – глобальний технологічний консультант, створює, розвиває і підтримує унікальні програмні рішення, які сприяють розвитку бізнесу клієнтів у різноманітних індустріях. DataArt об’єднує досвід більше 2300 фахівців із 20 міст США, Західної і Східної Європи, Латинської Америки.

За 20 років DataArt отримав довіру клієнтів, зокрема, Nasdaq, S&P, United Technologies, Oneworld Alliance, Ocado, artnet, Betfair та skyscanner. Оборот мережі за результатами 2016 року перевищив $97 млн.