Дизайн-студія Pixetic презентувала оновлений логотип Львівського Театру Ляльок

11 Apr, 2018

Львівський Театр Ляльок оновлює свій стиль. Новий логотип та концепцію візуальної стилістики розробила дизайн-студія Pixetic, створена львівською ІТ-компанією Perfectial. Понад 2 місяці дизайнери команди Pixetic спільно із керівництвом та творчим колективом театру працювали над новим та більш сучасним баченням фірмового символу Театру Ляльок. Як розповідає Тетяна Охтень, дизайнерка Pixetic, в процесі роботи намагалися витримати баланс між цільовими аудиторіями театру, адже у репертуарі Театру Ляльок зараз є чимало вистав не лише для дітей, а й дорослих. “Ми намагалися знайти ту грань між наївним та драматичним, що буде захоплювати і малечу, і дорослого. Тому лого вийшло яскравим, але водночас і зрозумілим, простим”, —додає Тетяна.

sketches
Із попереднього візуального стилю до нового перейшло лише зображення ляльки. Щоправда, у новому варіанті вона в руках актора та виглядає більш символічно.

rebrand
“Крокуючий пілігрим із ляльковим світом у руках” — так лого Львівського академічного обласного театру ляльок, що розробив Pixetic, описує директор та художній керівник театру Уляна Мороз. За її словами, у пошуках сенсів для нового лого команда вирішила зупинитися на образі “театр в театрі”, на який наштовхнув відомий український сценограф Данило Лідер зі своїм славнозвісним ескізом до вистави “Король Лір”. Саме ця загадка різномасштабного світу і лягла у основу крокуючого динамічного актора, що тримає маленький світ чи то велику маску. “Надіємося, що наш крокуючий пілігрим із ляльковим світом у руках допоможе привести до нашого театру широку аудиторію глядачів від 0 до 100 років!”, — ділиться думками Уляна Мороз. “Ми віримо, що наше нове обличчя втілює наші наміри створювати якісний продукт для сімейної аудиторії, та для усіх глядачів, які хочуть розвивати себе чи своїх дітей у естетичному, мистецькому просторі!”

Команда Pixetic вже завершила роботу над оновленим бренд-буком Театру Ляльок, на черзі — сайт. Кажуть, цей шмат піде легше та швидше, адже тепер є основа. Тим паче, усе, що “не помістилося” у лого, реалізують на сайті за допомогою анімації та дизайну.

Співпраця команди Pixetic та львівського Театру Ляльок розпочалася з соціальних мереж. Дизайнери прочитали заклик керівництва Театру допомогти їм в роботі над новим стилем і відгукнулися на пропозицію. До слова, усю роботу над фірмовим стилем Театру Ляльок команда Pixetic виконала pro bono, на громадських засадах.

Довідка

Pixetic — цифрова дизайн-агенція, заснована ІТ-компанією Perfectial у 2017 році. Основний фокус команди — створення цифрових продуктів, яскравих та зручних для користувача. Pixetic надає послуги дизайну повного циклу: від створення концепції до представлення головного цифрового продукту, зокрема, веб та мобільних інтерфейсів, додатків із використанням віртуальної та доданоої реальності, візуальної айдентики тощо. Наприкінці 2017 року Pixetic здобули визнання авторитетної інтернет-нагороди AWWWARDS, за відмінний дизайн фірмового веб-сайт, “який вдало відображає цінності бренду”.

Perfectial — українська ІТ-компанія, заснована у 2008 році та об’єднує понад 200 фахівців, які працюють у офісах у Львові та Івано-Франківську. За результатами опитування, проведеного DOU у 2017 році, Perfectial визнано однією з TOP-3 IT-роботодавців України (у категорії до 200 працівників). У основі діяльності компанії — розробка повного циклу та вдосконалення програмних продуктів для клієнтських організацій зі США та країн Європи. За роки роботи на ринку команда Perfectial успішно втілила десятки проектів, пов’язаних із розробкою веб- та мобільних аплікацій, хмарних рішень та ефектним UI/UX дизайном.