Цифрові Інновації на Lviv IT Arena: Інтерв’ю із Олександером Данилишиним

11 May, 2016

Як створити цифрові інновації? І які складові необхідні для цього? Олександер Андрій Данилишин, Principal у Deloitte Digital, говоритиме про це на Lviv IT Arena. На конференції він поділиться практичним порадами та складовими бізнес-інновацій. Приєднуйтесь до Lviv IT Arena аби послухати експерта із 25-річним досвідом!

«Deloitte Digital – частина Deloitte Consulting, найбільшої у світі компанії у сфері професійних послуг, – говорить Олександер. «Ми запустили нашу ініціативу близько чотирьох років тому, щоби об’єднати усі послуги, які надаємо нашим клієнтам для цифрового поступу.» Ці послуги включають в себе мобільну і веб-розробку, e-commerce, цифровий маркетинг, соціальні кампанії та рекламу. Протягом свого багаторічного досвіду, Олександер співпрацював із такими клієнтами, як Disney та Hewlett-Packard.

“На Lviv IT Arena, я спробую прояснити, що ж це означає – цифровий збій та цифрова інновація», – продовжує Олександер. “Ми говоримо про п’ять складових, які й визначають цифровий збій, – додає він. – Серед них – mobile, cloud, аналітика, соціальні мережі та кібер-безпека. Будь-яка із цих складових може створити збій у бізнесі.»

За словами Олександера, компаніям варто аналізувати усі складові, адже вони визначають швидкі зміни ІТ-ринку. Ігнорування цих елементів може призвести до збоїв всередині бізнесу, адже компанія-конкурент може скористатися ситуацією. Розуміння і застосування складових, натомість, може бути інструментом для інновацій.

“На конференції я також говоритиму про бізнес-цикли, які включають в себе активи, системи і екосистеми», – продовжує Олександер. Він визначив ключові елементи циклів. “Коли мова йде про активи, ключ до них  – це ефективність. Тому моя презентація на Lviv IT Arena матиме практичні  вказівки як підвищити ефективність, і я використаю приклади успішних компаній,” – говорить спікер. Він додає, що ключовий елемент системи – це прозорість. «Екосистема – це найбільший цикл, де найбільше залежить від взаємодії, а саме взаємодії із клієнтами, –  говорить Олександер. – У мене є різні приклади різних клієнтів, що показують, як різні складові творять цифрові збої».

Компанії можуть ігнорувати ці елементи, але цей вибір дорого коштуватиме  у сучасному тех-середовищі. “Нові технології розвиваються настільки швидко, що ігнорування змін негативно вплине на організацію, – пояснює Олександер. – Якщо компанія не звертає уваги на п’ять складових, то її конкуренти за цей час можуть створити унікальні сервіси чи ефективнішу стратегію взаємодії з клієнтами». Тому ігнорування складників може призвести до бізнес-проблем.  «Ігноруючи ці елементи, треба розуміти наслідки,” – підсумовує Олександер.

Спікер вважає Східноєвропейський ІТ-ринок дуже перспективним. «Є величезна потреба та можливості у Східній Європі, і місцевим компаніям варто оперувати п’ятьма складовими, – говорить Олександер. – Так вони знатимуть як позиціонувати та рекламувати власні продукти для Західних партнерів.»

Олександер двічі був у Львові, і третя Lviv IT Arena – це також третя нагода відвідати місто. «Я дуже радий побувати тут знову, – говорить спікер. – Я сподіваюся, ця тема буде цікавою і дасть учасникам цінні практичні поради та ідеї».