EPAM Continuum Опублікувала Результати Першого Етапу Дослідження Consumers Unmasked

16 Aug, 2021

EPAM Continuum, інтегрований бізнес, технологічна та data-практика компанії EPAM Systems, Inc. (NYSE: EPAM), повідомляє про проведення річного дослідження «Consumers Unmasked 2021» («Сучасні споживачі») та публікує проміжні результати.

Дослідження ґрунтується на якісному аналізі фокус-групи, що складається з 71 учасника, представників поколінь Y та Z, які мешкають у Великобританії, США та Німеччині (далі — «Рада Споживачів»). Отримані результати будуть доповнені якісними показниками. Висновки дослідження допоможуть брендам краще зрозуміти мотивацію своїх клієнтів, дізнатися більше про їх актуальні потреби та інтереси, а також оптимізувати стратегію взаємодії зі споживачами.

Перший із чотирьох етапів дослідження проводився у червні 2021 року. Експерти EPAM Continuum вивчали споживацькі звички Ради Споживачів у п’яти категоріях: Їжа, Фітнес, Мода, Подорожі та Дім. Дані, отримані з персональних інтерв’ю, дискусій, відеоблогів та електронних щоденників, дають можливість зробити наступні висновки:

  1. Співвідношення «ціна-якість» є ключовим фактором, який впливає на рішення про покупку. І це не завжди означає, що товар має бути «дешевим» — споживач хоче отримати таку надійність продукту, яка була б рівною сумі витрачених на нього коштів. 
  2. Вигода від покупки сприймається як особисте досягнення. Сьогодні пошук найкращої пропозиції за оптимальну вартість є доволі серйозною задачею для покупців. А досягнення такої цілі відчувається клієнтом як важливе особисте досягнення. Крім того, споживачі більш схильні до витрачання коштів, коли знають про можливі знижки чи інші спеціальні переваги. 
  3. Очікування від споживацького досвіду зростають. Окрім позитивних вражень від взаємодії з брендом, які збільшують відчуття довіри та шанси на повторний контакт, усе більшого значення для клієнтів набувають такі аспекти, як розвиток цифрових послуг, винахідливість та творчість у пропозиціях компанії. Наприклад, наявність безконтактної доставки, можливість здійснення покупок через відеозв’язок, опція тренувань на свіжому повітрі біля тренажерних залів та ін. 
  4. Слідування етичним цінностям та принципам сталого розвитку покращує репутацію бренду. Споживачі поважають компанії, які роблять «хороші справи», наприклад, займаються благодійністю, і відчувають свою прихильність до соціальної відповідальності компанії, користуючись її товарами. Респонденти також зазначили, що альтруїзм бренду має бути щирим та прозорим. Однак репутація компанії не зможе вплинути на вибір покупця, якщо ціна товару для нього недоступна. 
  5. Занепокоєння поширенням вірусу COVID-19 зберігається, а бренди зіштовхуються з проблемою подолання нових образів мислення, сформованих за час пандемії. Деякі споживачі побоюються відвідувати магазини, ресторани чи користуватися громадським транспортом. Багато клієнтів переглянули свої потреби та скоротили витрати. Також когось лякає, що соціальна дистанція та носіння масок стають питаннями особистого вибору, а не обов’язковими правилами.

Другий етап дослідження розпочнеться у вересні 2021 року. Команда EPAM Continuum проведе кількісне опитування широкого кола громадян Великобританії, США та Німеччини, а також поміж учасників Ради Споживачів, аби підтвердити якісні дані, проаналізовані на сьогодні.

Переглянути повну версію результатів першого етапу дослідження Consumers Unmasked.

Дізнатися більше про інтегрований бізнес, технологічну та data-консалтингову практику EPAM Continuum можна за посиланням.

Уся інформація доступна на http://www.epam.com