Чого Очікувати IT-експертам: Тренд Перший

15 Feb, 2016

Після 25 років Web, що далі? Запуск 2016 обіцяє принести величезні зміни як для міжнародних компаній, так і для компаній Львова. Дрони, смарткари і wearables – лише невеликий список очікувань. Lviv IT Cluster підготував найочікувані IT-тренди та прогнози для бізнесу на цей рік.

Wearables everybody?

Коли wearables представили на ринку, багато людей поставилися до них із підозрою. Користувачі обережно сприйняли ейфорію навколо нових продуктів і скептично сприйняли ідею носити технології не лише із собою, але і на собі.  Утім, wearables швидко завоювали увагу як незамінні складові сучасних комунікацій. Smartwatches і фітнес-трекери допомагають людям у їхньому повсякденному житті, і довгоочікувані Google Glasses (які, на жаль, так і не вийшли в маси) сприяли розвиткові технологій доповненої реальності. Останні наповнюють звичні процеси технологічними інструментами, завдяки чому звичайний похід вулицею стає інтерактивнішим із додатковою інформацією, яка з’являється за бажанням користувача. Apple Watch, зокрема, зміг стати маст-хевом для усіх, хто хоче йти в ногу з часом, а wearables загалом стають все популярнішими для широкого загалу.
halo-i110-vs-LiNX2Smartglasses – одні з найбільших хітів цього року, і їхній ринок зросте у шість разів у 2016 . А smartwatches продаватимуться більше, ніж фітнес-трекери, які поки що лідирують на ринку. Серед інших прогнозів, продажі wearables  зростуть на 60% цьогоріч, і стануть однією з найприбутковіших IT-галузей.

Для wearables прогнозують пряме підключення до Інтернету, що може відкрити новий напрям у розвитку цієї сфери. Цьогоріч, ми побачимо нові гаджети не лише на наших руках, але й у вигляді постійних тату зі smart-функціями. Крім того, підключення до Інтернету допоможе wearables конкурувати з іншими додатками. Бережіться, смартфони?

Остап Андрусів, Application Architect компанії Eleks: “Wearables продовжать розвиватися в 2016 році, актівіті- та фітнес-трекери далі домінуватимуть на ринку. Мода і стиль далі залишаються проблемою для wearables-компаній, а відсутність технологій є проблемою для фешн-брендів. Думаю, ми ще побачимо, як, наприклад, традиційні годинникові компанії додаватимуть смарт-функції до своїх годинників, а фешн-бренди співпрацюватимуть з wearable-компаніями.”

12052356_728658183930881_5054467263624677415_o

“Новий тренд – додавання смарт-функцій до звичайних навушників: hearables. Ви вже носите їх біля вух, але тепер вони будуть відслідковувати вашу щоденну активність і читатимуть повідомлення. Інший потенційний напрям розвитку для wearables – нішеві види діяльності: розумний одяг для атлетів, smartglasses на заводах, опори для ніг хірурга під час операції та ін.”

“Досі залишається невирішеною одна проблема: що робити з тими всіма даними, які збирають wearable-пристрої? Надіюсь, у 2016 році люди знайдуть нові способи використання цих даних. Подивимося, що буде далі!”