SoftServe – Серед Переможців Конкурсу “Обличчя Міста 2018”

06 Dec, 2018

4 грудня, у Львові підвели підсумки 19-го за рахунком Конкурсу-промоції львівського підприємництва “Обличчя міста 2018”. SoftServe вчергове отримав відзнаку конкурсу, здобувши перемогу у номінації “Соціально-відповідальний бізнес”.

“Нам надзвичайно приємно, що численні ініціативи компанії SoftServe та її працівників у сфері соціальної відповідальності і благодійності здобули відзнаку львівської спільноти – зазначила директор Благодійного фонду “Відкриті очі” компанії SoftServe Уляна Буденкевич. – Цього року SoftServe, найбільшій ІТ-компанії з українським корінням, виповнилося вже 25 років. Впродовж цього часу соціальна відповідальність, благодійність та розвиток локальної спільноти завжди були і є невід’ємною частиною нашої діяльності. Ми тішимось, що з кожним роком все більше українських підприємців приєднуються до кола соціально-відповідального бізнесу і поряд зі своїм основним продуктом створюють додану вартість для суспільства. Це показник свідомого та перспективного бізнесу, що є великою цінністю та запорукою розвитку для кожної країни”.

eee
«Конкурс «Обличчя міста» став доброю традицією Львова. Наступного року будемо відзначати 20-річний ювілей самої події. – говорить Дмитро Афтанас, президент Львівської торгово-промислової палати, – І ця подія є своєрідною: ми не намагаємось влаштувати змагання кращих, навпаки, коли компанії зголошуються до участі, ми прагнемо оцінити заслуги кожного окремо, просимо багато додаткової інформації, яка стосується їх діяльності, від партнерів, державних установ, експертів та громадськості. Саме тому щороку маємо більше 10 фіналістів”.

Серед цьогорічних переможців конкурсу також назвали «ВФ Україна» (ТМ Vodafone), “Райффайзен Банк Аваль”, PZU Україна, “Перша приватна броварня”, ТРК “Львівська хвиля”, РСП “Шувар” та інші.

Організаторами конкурсу традиційно виступили Львівська міська рада та Львівська торгово-промислова палата. Незалежне журі оцінювало досягнення компаній із врахуванням думки громадських організацій, бізнесу, наукових кіл, органів влади. Мешканці Львова також могли висловити свою підтримку компаніям та брендам на сайті Львівської торгово-промислової палати.