У Львові запустять е-платформу для 3D-друку

02 Sep, 2016

У Львові запускають стартап з 3D-друку. MAYB – це платформа, яка діятиме за моделлю iTuns, тільки замість мультимедійних, там будуть файли з дизайнами для різноманітних речей. Будь-яка людина зможе скачати файл та роздрукувати річ на власному 3D-принтері або звернутися до відповідної компанії.

«Основна ідея MAYB – друкувати речі будь-де», – кажуть автори стартапу Вольфганг та Рауль Фабіши (батько та син).

Платформа MAYB працюватиме для всього світу, проте команда розробників розташована у Львові. Так сталося з двох причин. По-перше, тут діє компанія Вольфганга Фабіша B-Next, по-друге, за словами Вольфганга, тут найкращі ІТ-спеціалісти.

Фабіши почали інвестувати у сферу 3D-друку, оскільки бачать перспективу розвитку цієї галузі.

«У моєму університеті є 3D принтер, але випадки, коли люди щось друкують, поодинокі, – каже Рауль. – Але прогнозують, що через 5 років це стане масовим явищем».

Вольфганг додає: «Якщо би я не вірив у перспективу цієї галузі, то не інвестував би».

Як доказ перспективності він наводить успішні приклади використання 3D-принтерів. Наприклад, у госпіталі «Шарите» у Берліні була пересадка нирки, роздрукованої на такому принтері. Окрім того, бізнесмен говорить про суттєве зниження вартості товарів, порівняно з тими, що роблять руками або на підприємствах. Наприклад, надруковані ювелірні вироби виходять пустими всередині, що робить їх значно дешевшими.
DSC_9104

Автори стартапу кажуть, що на платформі можна буде знайти дизайни абсолютно різних речей у різних розмірах та матеріалах. Проте політика компанії забороняє розміщувати там дизайни зброї або пристроїв для вживання наркотиків. За словами Вольфганга, сервіс братиме 30-40% від вартості файлу.

Зараз команда MAYB складається ще з трьох людей, окрім керівників. Та компанія має потребу у нових технічних спеціалістах, які б розробляли та розвивали е-платформу. Запустити сервіс планують вже на початку 2017 року та, як кажуть організатори, вони зацікавлені в Україні не тільки з точки зору працівників, але прагнуть знайти кінцевого споживача.

Поки ж стартап активно займається промоцією. Наприклад, Вольфганг та Рауль Фабіши хочуть презентувати його під час конференції Lviv IT Arena.