Успішна Жінка в ІТ: Мотивація від Наталії Табачин

08 Mar, 2016 1

«Попри упередження у суспільстві, усе більше жінок займає керівні посади,» – переконана Наталія Табачин, керівник Nravo Kids, що випускає навчальні ігри для дітей. Вона радить жінкам не боятися працювати у новій сфері та постійно самовдосконалюватися. Lviv IT Cluster поговорив із Наталею про те, як жінці бути успішною в ІТ.

«Наш колектив – це мікс чоловіків і жінок 50 на 50,» – ділиться Наталія. Жінки генерують ідеї, перекладають, займаються копірайтингом та тестують ігри; чоловіки – переважно програмісти. «На ринку поки що більше чоловіків-програмістів, бо жінки частіше обирають інші галузі», – розповідає Наталія. Сама вона прийшла в ІТ із ресторанного бізнесу, і закликає дівчат не боятися спробувати себе у новій сфері.
[1] 4 1920«Поміняти галузь – страшно, адже невідомо, як сприйме тебе колектив.  Є багато стереотипів  – щодо віку чи зовнішності,» – розповідає вона. Утім, головне – прийняти рішення працювати у новій сфері. «Жінка має хотіти вчитися, рости, розвиватися, бо вона обрала для себе цю сферу, – говорить Наталія. – Завжди будуть скептики, однак на них не треба звертати увагу». Наталія переконана – найважливіше мати сильну мотивацію, як, наприклад, бажання працювати в ІТ. Тоді всі двері відчиняться.

«Жінки  – дуже гарні менеджери, адже багатозадачність – це їхня норма життя,» – продовжує Наталя.  Зокрема, їм вдається балансувати і сім’ю, і кар’єру: «Завжди є хороший результат, коли у колективі працює багато і чоловіків, і жінок, бо це вдале поєднання різних підходів до роботи». Вона наводить приклад Nravo Kids, де створюють ігри для дітей. Мами, які працюють у компанії, мають багато ідей щодо нових проектів, тому їм легко працювати у цьому напрямкові.

[1] 1920Наталія радить жінкам не сумніватися у собі та продовжувати навчатися аби бути успішними у професії. «Жінці треба не лише отримати певну спеціальність і думати, що це все, бо в інших галузях лише чоловіки, – говорить Наталя. – Навпаки, є багато різних курсів, і треба постійно навчатися і пробувати свої сили». Вона переконана, що чоловіки тільки за те аби залучати у колектив розумних жінок, які хочуть працювати, тому все залежить від мотивації.

Для промоції успішних жінок, Nravo Kids створили хештег #ФайніМами. «Там ми пишемо про файних мам, які успішні не лише у сім’ї, але розвиваються у кар’єрі, – розповідає Наталя. – Вони можуть мати як великий бізнес, так і маленький стартап, однак усі реалізовують себе у професійному напрямкові». За словами Наталії, такі жінки і є успішними, адже розвиваються та показують, як зростати професійно, і в сфері ІТ зокрема.