Найвідоміший Пранкер Уба Батлер і Трансильванський Юнікорн UiPath на ІТ Arena

13 Sep, 2019

Як створити феноменальну брехню, на яку поведуться мільйони і побудувати на фейках власний успіх? Або ж технологічний стартап у невеликій східноєвропейській країні, який стане кількамільярдним бізнесом? Про те, як неймовірні ідеї стали реальністю на ІТ Арена розкажуть головні спікери цього року творець успішних фейків Уба Батлер та румунський бізнесмен Даніел Дінес.

Надурити TripAdvisor, Paris Fashion Week та BBC

ooubah-butler

Британець Уба Батлер всього за три роки став найвідомішим пранкером у світі. Він обвів навколо пальця TripAdvisor, французький Fashion Week, порушив найбезглуздіші закони Великобританії, створив армію двійників і ресурс, де можна замовити кращу версію себе, написав бестселер “How to Bullsh*t Your Way to Number 1: An Unorthodox Guide To 21st Century”. Три його найпопулярніші ролики стали віральними, зібравши понад 160 млн переглядів. Завдяки абсурдним вигадкам Убу визнали найкращим Content Creator 2018, про нього заговорили світові медіа: Forbes, The Guardian, NPR, BBC, The Washington Post. В Японії про нього зняли документальну стрічку. В Сингапурі витівки Уби розпалили дискусію серед законотворців щодо боротьби з неправдивою інформацією в ЗМІ та соцмережах. 

У 2017 році Уба зареєстрував на TripAdvisor власний ресторан, який насправді ніколи не існував. Протягом семи місяців сторінку наповнювали позитивні, інтригуючі, а головне, неправдиві коментарі друзів і родичів Уби. Так, через штучно створений ажіотаж, вигаданий ресторан The Shed at Dulwich, очолив список найкращих закладів Лондона за версією TripAdvisor. 

У 2018 Уба Батлер прославив марку джинсів Georgio Peviani, яка належала ринковому продавцю з Лондона. Пранкер створив сайт і лукбук бренду, а потім, прикинушись модельєром, поїхав на тиждень моди у Париж. Там Уба представив одяг журналістам глянців, блогерам, та створив неабиякий фурор, перетворивши Georgio Peviani на найбажанішого дизайнера події. В одному з інтерв’ю пранкер зізнався, що проект з джинсами виник через любов до брендів-підробок: “Дизайнер робить все, що й успішні бренди, крім того, що не існує. Я захотів допомогти йому розкрити потенціал”.

Проекти пов’язані з TripAdvisor і Georgio Peviani принесли популярність Убі – його почали запрошувати на інтерв’ю по всьому світі. Однак, як каже пранкер, питання журналістів постійно повторювалися, тому це було добіса нудно. Так виникла ідея з двійниками. Уба знайшов схожих на себе блондинів, та по черзі відправляв їх на інтерв’ю замість себе. “Люди постійно використовують несправжні версії себе в мережі. В інстаграмі – сексуальний ти, в твіттері живе дотепна твоя версія, тож чому я не можу зробити так само в реальному житті?”, пояснює Батлер. Журналісти болгарського і австралійського телебачення, британського радіо BBC не помітили підміни. Тому Уба пішов ще дальше і створив додаток, де кожен може замовити схожу на себе людину під спеціальну оказію.

На IT Arenа, 28 вересня, Уба Батлер розповість про креативність в епоху інтернету, створення вірусного контенту та як переконати мільйони людей в успішності своєї ідеї, навіть якщо вона – вигадка. 

Єдиноріг із Бухареста, який скоротить ваш робочий день

daniel-dines

Перший же день IT Arena 2019 відкриватиме Даніель Дінес, CEO UiPath. Інвестори називають UiPath одним з найбільш успішних стартапів в історії: за 2 роки компанії вдалося збільшити прибуток в 200 разів.

Даніель розпочав свою кар’єру в Microsoft, де він розробив один з основних продуктів – SQL Server Agent. Історія першого румунського юнікорна розпочалася в 2005 році, коли група інженерів на чолі з Даніелем розробили та запатентували нову технологію доступу та обробки користувацьких даних. До 2011 року технологія використовувалась у вигляді бібліотек для програмного забезпечення Microsoft, IBM, Siemens та Google. У 2012 році з’явився перший прототип RPA  – UiPath Desktop Automation

Ще в 2015 році стартап UiPath налічував 10 людей в команді, які працювали в тісній двокімнатній квартирі в Бухаресті. Вже через рік в команді UiPath було 100 людей та $5 мільйонів річного прибутку, а в 2017 команда збільшилась вп’ятеро – 500 працівників по всьому світу та $50 мільйонів прибутку. 2019 рік став видатним для стартапу. UiPath став єдинорогом, а оцінка компанії сягнула 7 мільярдів доларів. Наразі в команді UiPath більше ніж 3000 працівників по всьому світу.

Даніель стверджує, що секрет успіху стрімкого росту його компанії – в корпоративній культурі, яка базується на скромності. “Будь скромним, будь сміливим, будь швидким та підтримуй баланс” – так про основні постулати культури UiPath Даніель розповів виданню Forbes. Дізнатись, як такі прості принципи допомогли компанії захопити ринок автоматизації можна буде в перший день конференції 27 вересня на бізнес потоці.

RPA – це технологія, яка дозволяє автоматизувати роботу працівників. Це працює наступним чином: програма відслідковує щоденну рутину працівника і вирішує, які з завдань можна автоматизувати. Скажімо, якщо працівник щомісяця сплачує один і той же рахунок, програма зробить це за нього автоматично. Ця технологія допоможе суттєво скоротити кількість робочих годин працівників та оптимізувати роботу компаній.

В Україні про Даніеля та UiPath заговорили після того, як стало відомо, що румунський єдиноріг викупив львівський стартап StepShot. StepShot – українська компанія, яка спеціалізується на автоматизації роботи з документами. Представники UiPath кажуть, що купівля українського стартапу допоможе компанії розширити функціонал свого продукту. Команда StepShot залишається працювати у Львові вже під брендом UiPath. На стартап потоці конференції також можна буде послухати Олександра Ремінного, засновника StepShot. Сашко розповідатиме про історію свого стартапу та поділиться досвідом розвитку продукту  в Україні.