Пригадую коли компанія тільки виникла то, як це часто буває, перші найми були досить джуніорними, адже ми не могли собі ще дозволити наймати дорогих фахівців, робили ставку на навчання в компанії.
З часом ми масштабувалися, ставало все більше і більше колег, колишні “джуни” ставали лідами. Була потреба впроваджувати все більше процесів.
Я ж надто пізно відчув потребу зміни способу управління. Люди які займали позицію топменеджерів в компанії не були готові задовільнятись роллю простого виконавця. Через це ми втратили кількох ключових людей.
Якщо б я починав спочатку то майже одразу запровадив окремий чат і щотижневі зустрічі для керівників, проводив би з ними регулярні 1-1 зустрічі і уважніше вислуховував потреби людей.
Я боявся віддавати “владу” в руки команди, але без цього люди ніколи не відчуватимуть себе пов’язаними з компанією і своєї відповідальності за її результати та розвиток.