Усім важливо вміти вести комунікацію, але менеджер це має робити в два рази краще. Ти маєш вміти говорити про незручне, правильно давати фідбек, не боятися приймати рішення. Тому треба вивчати психологію, концепції лідерства, емоційний інтелект.
Буде корисно ще під час навчання спробувати себе в різних ролях, щоб побачити, як працюють менеджерські практики на тобі як на підлеглому.
Також потрібно розумітися в бізнес-процесах. Деякі ІТ-компанії роблять проєкти для різних галузей: нафтогазу, енергетики, медицини, e-commerce тощо. Тому корисно мати знання в якійсь галузі ‒ так званий domain knowledge. Коли ти проходитимеш співбесіду на PM для проєкту в певному “домені”, то маючи безпосередній досвід в ньому, ти матимеш більше шансів отримати цю роботу.
Хороший PM найперше має допомагати команді досягати результату, вирішувати проблеми, а не роздавати накази.
Для професійного розвитку треба постійно ставити питання: чому саме так, чому ми прийшли до певного результату.
PMBOK. Project Management Institute