Біздев ‒ це професія, яка завжди буде затребувана, бо продаватимуть завжди. Бізнес може мати крутий продукт чи послугу, але якщо спеціаліст не матиме “хімії” з конкретним клієнтом, то скоріш за все продаж не відбудеться. Тому біздеву треба пам’ятати, що зазвичай купують не просто в компаній, а в людей.
Тому для ефективних продажів потрібно навчитися знаходити справжню проблему клієнта. Для цього варто ставити правильні питання. А згодом побудувати розмову так, щоб пояснити, як саме ваш сервіси чи продукт може допомогти. Тому розвивай комунікаційні навички. Також вчи іноземні мови. Англійська must have, але що більше мов знатимеш, то краще. Щоб працювати в IT-продажах, також важливо мати невеликий IT-бекграунд і розуміти базові поняття. Наприклад, в загальних рисах знати, як розробляють програмне забезпечення. Непогано було б мати і психологічні навички, щоб легше вести переговори. Адже важливо вміти підлаштовуватися під конкретний кейс. Кожен клієнт може мати свої особливості, запити, менталітет. І це варто враховувати.
Ніл Рекхем, “Техніка продажу SPIN”.
Томас Еріксон, “В оточенні ідіотів, або Як зрозуміти тих, кого неможливо зрозуміти”
Ґевін Кеннеді. “Домовлятися завжди: Як досягати максимуму в будь-яких переговорах”