Перш за все, людині, яка хоче в майбутньому стати професійним сейлз-менеджером, важливо навчитися слухати та говорити. Потрібно розмовляти структурно, мати гарну дикцію та грамотну мову, уміти чітко та лаконічно доводити власну думку. Наступний крок ‒ заглибитися в тематику IT. Дізнатися, чим живе галузь, що роблять різноманітні спеціалісти в командах проєктів, щоб краще знати, що тобі доведеться продавати. А далі вже розвивати свої хард скіли, як-от робота з презентаціями, вивчення методик ведення переговорів тощо.
Продажі ‒ це неначе перегони на витривалість. Важливо бути більш настирливим та впертим, ніж інші. Інколи це дуже стресово, але воно того варте. Адже сейлз-менеджери затребувані завжди, а в часи криз ще й в рази більше. Компанії збільшували команди продажів, як під час карантину, так і навіть під час повномасштабного наступу.