Гайд ІТ-професіями

Це детальний огляд 20 професій в ІТ: якими навичками потрібно володіти, які на тебе чекають обов’язки та скільки зароблятимеш. А також чесний погляд представників професії на роботу у їхньому напрямку.

Employer Brand Manager

Кожен з нас коли-небудь відвідував гурток і мав там улюбленого викладача. Такого, який прагне, щоб його учням подобалося займатися хобі. Так само, як цей викладач створює позитивну атмосферу в своєму класі, допомагає учням і наставляє їх, Employer Brand Manager створює позитивний імідж компанії, просуває її як роботодавця та привертає талановитих працівників.

Загалом, в техсвіті ‒ це людина, яка допомагає компанії зібрати свою “dream team”. Цей фахівець підтримує корпоративну культуру, піклується про кожного члена команди та точно знає, як зробити так, щоб усі працівники любили понеділки. Робота цього спеціаліста неймовірно важлива, адже в компаніях з сильним брендом роботодавця мріють працювати найкращі таланти. У таких компаніях рідше звільняються працівники, вони натхненніше працюють, а відтак допомагають бізнесу рости і розвиватися.

Чим займається:
  • Створення та реалізація бренду роботодавця компанії, щоб усі навколо знали, як круто працювати у компанії і ставали в чергу, щоб влаштуватися до вас.

  • Аналіз конкурентів та збір інформації про ринок праці. Потрібно знати, що роблять інші, щоб бути ще більш успішним.

  • Організація різноманітних івентів онлайн чи офлайн з метою пошуку та залучення найсильніших кандидатів.

  • Створення контенту для соціальних мереж та вебсайту компанії. Важливо, щоб співробітники знали, чим живе їхні компанія, які останні новини, здобутки.

  • Робота зі ЗМІ та лідерами думок. Тобі потрібно буде співпрацювати з журналістами, писати колонки та різноманітні публікації від імені твоєї компанії.

  • Комунікація зі співробітниками та кандидатами. Хороший фахівець знає, чим задоволені співробітники компанії, а що їм не дуже до вподоби і варто покращити.

  • Створення брендованих речей, як-от футболки, чашки, шопери. Усі люблять подарунки. Та й хіба це не круто, коли всі співробітники одягають однакові світшоти неначе велика сім’я?

Які скіли потрібні:

Креативність. Доведеться генерувати цікаві ідеї 24/7 і завжди бути на креативній хвилі.

Базове розуміння, як працюють соцмережі. Важливо розуміти стандарти розміщення публікацій в соціальних мережах, знати їхній інструментарій та особливості  аудиторії

Комунікабельність. Хороший фахівець знайде спільну мову з кожним членом команди, втішить, порадить, а за потреби ще й змотивує працювати краще.

Навички написання різноманітних текстів. Для тебе не має бути проблемою написати колонку, статтю чи навіть інтерв’ю. Ти повинен вміти чітко, лаконічно, а головне цікаво викладати свої думки.

Розуміння, що таке EVP, і як з ним працювати. Employee Value Proposition ‒ це матеріальні та нематеріальні переваги, які компанія може запропонувати співробітнику в обмін на його роботу. Твоїм завданням буде розробити та просувати EVP.

Базові знання маркетингу та PR. Вони необхідні, щоб правильно просувати бренд компанії на широку аудиторію. Це допоможе залучати нові таланти до команди.

Скільки можна заробляти

Винагорода фахівця залежить від навичок та знань, однак зазвичай відповідає такій медіані: Junior ‒ $500-1000, Middle ‒ $1000-1500, Senior ‒ $2000+.

Де навчатися:

Львівський національний університет імені Івана Франка.

Програма:
HR Management / Публічне управління та адміністрування D4

Лайфхаки від ментора:

Короленко Валерія

Employer Brand Manager, Brainstack_

Професія Employer Brand Manager доволі молода і перспективна. Вона виникла, тому що конкурентний техринок в Україні зростає. Стає все більше нових компаній, тому боротьба за скілових працівників посилюється. 

Хорошому бренд-менеджеру потрібно бути грамотним, вміти чітко висловлювати думку як усно, так і письмово. Добре було б вміти працювати з Excel, адже доведеться складати бюджети, контент-плани. Непогано було б також вміти створювати прості презентації. Адже цей фахівець займається плануванням.  

Початківцям на старті потрібно спробувати розібратися з кількома речами. По-перше, що таке PR, які є в ньому інструменти. По-друге, поцікавитися, які бувають комунікації, у чому різниця між зовнішньою і внутрішньою комунікацією. По-третє, дізнатися більше про SMM: розібратися, які є канали, як-от LinkedIn, Facebook, Instagram, як з ними працювати, у чому їхня різниця. Важливо також розібратися, що таке корпоративний стиль, tone of voice. І насамкінець дуже важливою є надивленість. Потрібно читати профільні медіа, слідкувати за найбільшими IT-компаніями, спостерігати, як вони оформлюють свої сайти, вакансії, як ведуть соцмережі, де виступають, про що пишуть у блогах, які мають бонуси для працівників тощо.

 

Скопійовано!