Професія Employer Brand Manager доволі молода і перспективна. Вона виникла, тому що конкурентний техринок в Україні зростає. Стає все більше нових компаній, тому боротьба за скілових працівників посилюється.
Хорошому бренд-менеджеру потрібно бути грамотним, вміти чітко висловлювати думку як усно, так і письмово. Добре було б вміти працювати з Excel, адже доведеться складати бюджети, контент-плани. Непогано було б також вміти створювати прості презентації. Адже цей фахівець займається плануванням.
Початківцям на старті потрібно спробувати розібратися з кількома речами. По-перше, що таке PR, які є в ньому інструменти. По-друге, поцікавитися, які бувають комунікації, у чому різниця між зовнішньою і внутрішньою комунікацією. По-третє, дізнатися більше про SMM: розібратися, які є канали, як-от LinkedIn, Facebook, Instagram, як з ними працювати, у чому їхня різниця. Важливо також розібратися, що таке корпоративний стиль, tone of voice. І насамкінець дуже важливою є надивленість. Потрібно читати профільні медіа, слідкувати за найбільшими IT-компаніями, спостерігати, як вони оформлюють свої сайти, вакансії, як ведуть соцмережі, де виступають, про що пишуть у блогах, які мають бонуси для працівників тощо.