HR-менеджер ‒ це сполучна ланка між керівниками і людьми. Дуже важливо, наскільки ейчар може передати інформацію зверху донизу і знизу доверху. Це буде одразу відображатися в самій компанії. HR ‒ це про тісну комунікацію з людьми і довіру. Він має знати, як справи у співробітників, щоб враховувати всі ризики.
Для мене кайф професії в людях. Коли люди задоволені після комунікації, відкриваються, коли я можу їм допомогти. Після всього, що ми пережили, ейчари в Україні на вагу золота.
Перед тим, як заходити в професію, зрозумій, чи ти готовий працювати з людьми 24/7. Проаналізуй, наскільки ти комунікабельний, чи тобі подобається слухати іншу людину. Слухай тренінги про HR і питай себе, наскільки це тобі відгукується.
Щоб стати хорошим ейчаром, потрібна ініціатива та ціль. Ти маєш постійно пропонувати якісь доповнення, покращення. Важливо, щоб був метч з керівником, адже вам з цією людиною будувати HR-культуру. Також ти маєш мати ціль, до якої будеш прагнути.