Real Not Perfect – маркетингова кампанія від Intellias із плівковими фото – увійшла до переліку фіналістів європейської премії Effie. Розіславши колегам камери, компанія показала справжніх людей, які створюють сучасні технології. Журі відзначило унікальний підхід до формування бренду роботодавця через людяність, автентичність і живі емоції.

Протягом десятиліть Effie Europe відзначає найсильніші маркетингові кампанії, які формують стандарти галузі та об’єднують аудиторію у різних куточках світу. Цьогоріч фіналістів обирали 250 експертів із 25 країн за підсумками ретельного багаторівневного оцінювання. Журі високо оцінило креатив, охоплення та ефективність кампанії Real Not Perfect, визнавши її однією з найкращих у своїй категорії.
Мета кампанії Real Not Perfect – висвітлити справжніх людей, які стоять за технологічними інноваціями. Щоб показати людяність в ІТ-індустрії, компанія відправила 70 плівкових ретро-камер колегам в Україні, Польщі, Португалії, Колумбії, Індії, Іспанії та інших країнах. Колег попросили зафільмувати справжніх себе: своє життя, роботу, хобі, улюблені страви чи місця. Загалом спеціалісти та спеціалістки зробили понад 2000 щирих, нефільтрованих кадрів. Саме ці зображення стали серцем кампанії – їх використовували у соціальних мережах, внутрішніх комунікаціях та медійних партнерствах, посилюючи вплив і охоплення.
“Ми показали справжній і сміливий Intellias. Саме автентичність і сміливість бути собою – це те, що розкриває таланти, створює потужні команди та рухає технології вперед. Плівка фікувала нас такими, якими ми є. Ось тут – захоплені, тут – розлючені. Тут ми намагаємось заспокоїти дітей під час дзвінка і плануємо завтрашній день, поки готуємо вечерю. І при цьому робимо круті речі – залишаючись собою”, – Анна Лебедєва, Global Brand & Talent Marketing Director в Intellias.
Кампанія Real Not Perfect отримала низку міжнародних нагород. Її відзначили на Hermes Creative Awards у США, вона увійшла до шортлісту в категорії Creative Idea на RAD Awards у Великій Британії та здобула перемогу в номінації Creative Employer Brand Activity на Best Employer Brand Awards Adria 2024 у Хорватії. Також кампанія отримала відзнаку в категорії External Campaign на Employer Branding Excellence Awards 2025 у Польщі та перемогла у міжнародній премії Marcas Que Enamoram. Також кампанія потрапила до фіналістів European Excellence Awards у Німеччині.
Real Not Perfect – маркетингова кампанія від Intellias із плівковими фото – увійшла до переліку фіналістів європейської премії Effie. Розіславши колегам камери, компанія показала справжніх людей, які створюють сучасні технології. Журі відзначило унікальний підхід до формування бренду роботодавця через людяність, автентичність і живі емоції. Протягом десятиліть Effie Europe відзначає найсильніші маркетингові кампанії, які формують стандарти […]
https://itcluster.lviv.ua/wp-content/uploads/2025/11/website-photo-.png