11 Жовтня, 2024
Час читання: 2 хв.

Boosta провела першу благодійну конференцію Boost360° і зібрала 150 тисяч гривень на детектори дронів: як це було

ІТ-компанія Boosta провела перший івент із серії онлайн-конференцій Boost360° для спеціалістів digital-сфери. Конференція, що відбулась онлайн 20 вересня, мала назву Boost360°SEO Edition та обʼєднала навколо себе понад 380 фахівців з галузі SEO.

Івент тривав близько 9 годин і охопив:

  • доповіді 10 професійних спікерів з Boosta, SeoProfy, Promova (Genesis), AdmixGlobal, Rove.mе, Collaborator, Vsesvit.аі;
  • real-time SEO просмажку сайтів — детальний розбір сайтів експертами в прямому ефірі;
  • панельну дискусію у форматі співбесіди з провідними фахівцями українського ринку.

Конференція стала однією з перших платних SEO-подій в Україні. Завдяки механіці “квиток за донат” та розіграшу подарунків під час івенту, вдалось зібрати 150 500 грн. Всю суму компанія передала благодійній організації “Реактивна Пошта”, які в свою чергу вже закупили на ці кошти 42 детектори ворожих дронів.

Іван Палій, Head of Product Team у Sitechecker (Boosta), коментує:

“Як модератор івенту, хочу висловити подяку всім спікерам, які приєдналися та поділилися своїми знаннями, успіхами і навіть факапами, зробивши цей день корисним для всіх слухачів. Формати конференції знайшли відгук у учасників, особливо real-time просмажка сайтів за донат, що допомогла власникам бізнесів віднайти точки зростання.”

Аліна Федотова, PR Lead у Boosta, доповнює:

”Це була наша перша конференція із серії нового проєкту Boost360°. Його концепція полягає в об’єднанні найскіловіших фахівців, шерингу експертизи та погляду на діджитал-галузі “під різними кутами”. Саме тому кожен івент складається з різних цікавих форматів: від доповідей до real-time просмажок, панельних дискусій тощо. Першою темою ми обрали SEO, оскільки Boosta має класну експертизу в цій сфері. Вважаю, що івент вдався, адже ми отримали багато гарного фідбеку від учасників, і, найголовніше, зібрали кошти для ЗСУ. Наступну конференцію плануємо вже на початок 2025 року і це буде Product Edition. Тож stay tuned!”

Поділитися статтею:
Boosta провела першу благодійну конференцію Boost360° і зібрала 150 тисяч гривень на детектори дронів: як це було

ІТ-компанія Boosta провела перший івент із серії онлайн-конференцій Boost360° для спеціалістів digital-сфери. Конференція, що відбулась онлайн 20 вересня, мала назву Boost360°SEO Edition та обʼєднала навколо себе понад 380 фахівців з галузі SEO. Івент тривав близько 9 годин і охопив: Конференція стала однією з перших платних SEO-подій в Україні. Завдяки механіці “квиток за донат” та розіграшу […]

https://itcluster.lviv.ua/wp-content/uploads/2024/10/cover.png
Скопійовано!