5 Грудня, 2025
Час читання: 2 хв.

Customertimes випустив звіт з корпоративної соціальної відповідальності за 2025 рік  

ІТ-компанія Customertimes представила 2025 CSR Report — щорічний звіт із корпоративної соціальної відповідальності, у якому зібрано ключові ініціативи у чотирьох напрямах: бізнес, люди, освіта та благодійність.  

“Технології справді цінні лише тоді, коли допомагають людям — нашим клієнтам, колегам і спільнотам — жити й працювати краще. Цього року ми впроваджували ШІ так, щоб підсилювати людські можливості, дотримувались етичних бізнес-практик та продовжували підтримувати тих, хто цього потребує“, — поділився Дімітрі Сідні, CEO та співзасновник Customertimes.  

У 2025 році компанія допомагала дітям та родинам в Україні разом з фондами “Благомай” та “Бачити серцем”: закуповувала теплий одяг, спортивне обладнання та фінансово підтримувала інклюзивні освітні програми — «Школа для всіх» та «Космотабір». Customertimes продовжував надавати гуманітарну допомогу українським захисникам, передаючи компʼютерну техніку та одяг.  

Компанія інвестувала в навчання, зокрема провела два внутрішні хакатони, присвячені ШІ. Серед зовнішніх проєктів — навчальний курс для Salesforce Consultant Trainee, шість випускників якого отримали офер, а також зустріч української ІТ-спільноти з експертами з Кремнієвої долини.   

У звіті також представлено ініціативи, спрямовані на покращення робочого середовища. Цього року у Customertimes з’явився маскот — манул на ім’я Ману — і компанія перетворила це на благодійний проєкт, взявши під опіку двох справжніх тварин у зоопарках. Крім того, в компанії запустили CT-WIN — спільноту для підтримки жінок, а також wellbeing-активності для колег, за участь у яких донатили дитячим фондам.  

 У 2025 році Customertimes отримав кілька відзнак, зокрема платинову медаль від CyberVadis за ефективність кібербезпеки, а EcoVadis високо оцінив результати компанії у сферах екологічності, етики, прав працівників та закупівельної практики.  

Із повним звітом можна ознайомитися за посиланням

Поділитися статтею:
Customertimes випустив звіт з корпоративної соціальної відповідальності за 2025 рік  

ІТ-компанія Customertimes представила 2025 CSR Report — щорічний звіт із корпоративної соціальної відповідальності, у якому зібрано ключові ініціативи у чотирьох напрямах: бізнес, люди, освіта та благодійність.   “Технології справді цінні лише тоді, коли допомагають людям — нашим клієнтам, колегам і спільнотам — жити й працювати краще. Цього року ми впроваджували ШІ так, щоб підсилювати людські […]

https://itcluster.lviv.ua/wp-content/uploads/2025/12/banner_2025-csr-report.png
Скопійовано!