23 грудня відбулася церемонія нагородження переможців ХІ Конкурсу кейсів з КСВ в рамках Національної премії відзначення проєктів соціальної відповідальності компаній, які спрямовані на реалізацію компаніями Цілей сталого розвитку.
Проєкти компанії SoftServe “Навчання тестуванню веб-застосунків для людей з вадами зору” переміг в номінації Ціль №10 – “Зменшення нерівності”, а також проєкт “Створення краудфандингової платформи «Зерна правди» та корпоративної амбасадорської програми в підтримку створення Музею Голодомору” переміг в номінації “Бізнес, що підтримує культуру та мистецтво”.
Конкурс був започаткований у 2009 році, партнерами ХІ Конкурсу кейсів з КСВ стали: EY Ukraine, Український культурний фонд. Цього року було представлено 40 кейсів від компаній-учасниць. Спільно з компанією SoftServe в номінації “Зменшення нерівності” було відзначено медіахолдинг “1+1 media”, а в номінації “Бізнес, що підтримує культуру та мистецтву” – компанію KredoBank.
SoftServe для своїх клієнтів вже досить давно працює над Accessibility Service, одним з видів тестування програмного забезпечення, який має на меті переконатися у тому, що web-продукт, мобільна аплікація, тощо – зручні для людей із різними видами порушень: зору, слуху, ментальності, опорно-рухової. Оскільки звичайні кінцеві користувачі продукту не можуть дати остаточних висновків про доступність, бо часто не знають, на що потрібно звертати увагу, то у SoftServe вирішили навчити тестувати людей із порушеннями зору і залучити їх до роботи в компанії.
“Ми в компанії переймаємося питаннями інклюзії та доступності і прагнемо, щоб продукти, які ми створюємо надавали рівні можливості для всіх. Використовуючи унікальні навички та цінний досвід незрячих людей, ми виходимо на новий рівень тестування доступності. А разом з тим, маємо можливість забезпечити таких осіб важливою і цікавою роботою, а також гідними й комфортними умовами праці.”, – зазначає Вікторія Ширяєва, Senior QC в SoftServe, керівник групи Accessibility Testing.
Варто зазначити, що проєкт Accessibility Testing посів перше місце у конкурсі з проєктом “Навчання тестуванню веб-застосунків для людей з вадами зору ” у конкурсі Глобального Договору ООН в Україні в номінації “Суспільство”.
В рамках проєкту “Зерна Правди” Міжнародного благодійного фонду розвитку Меморіалу жертв Голодомору SoftServe на засадах про-боно розробив фандрейзингову платформу проєкту, а також розпочав потужну амбасадорську програму, що зібрала вже близько 3 млн грн.
“Нам надзвичайно приємно долучатися до проєктів такої ваги та значимості для країни. SoftServe надає свої послуги переважно за кордон, тим не менше ми відчуваємо потребу долучатися до локальних ініціатив і робити позитивні перетворення в Україні – у спільнотах, де ми працюємо і живемо. Саме тому SoftServe часто є партнером різноманітних громадських організацій, яким ми на pro bono засадах допомагаємо з тим, у чому сильні – змінювати світ на краще з допомогою технологій”, – зазначила Марія Кучеренко, керівник CSR та PR напрямку в компанії SoftServe.
Платформа «Зерна правди» ( zernapravdy.org) створена для збору благодійних внесків з метою втілення проєкту основної експозиції Музею Голодомору. На сайті зображені інтерактивні зернинки, що символізують вшанування пам’яті кожної окремої жертви. Найменший грошовий внесок відкриває благодійнику персональне «зерно» – людину, померлу від голодомору з іменем, віком та місцем смерті.