Експерти з UX найбільших компаній з усього світу збираються на віртуальну конвенцію з UX-досліджень та дизайну.
Найбільша онлайн подія у сфері поведінки та дизайну – BAD конференція – відбудеться 14-15 квітня, 2021 року, об’єднавши тисячі професіоналів у сфері UX-дизайну з усього світу на міжнародному симпозіумі. У цій дводенній події, за підтримки Tech Circus, братимуть участь десятки UX-експертів та психологів для обговорення як бізнеси можуть застосовувати поведінкову психологію через призму досліджень у сфері дизайну.
Дизайн-експерти компанії ELEKS разом зі спікерами відомих світових лідерів Facebook, Google та Microsoft, говоритимуть про цінність accessibility testing та про те, як успішно керувати процесом тестування для досягнення якнайкращого UX. Спеціалісти також детально розкажуть про те, як подолати упередження стейкхолдерів крізь принципи поведінкової психології, які допоможуть дизайнерам досягнути злагодженої співпраці зі стейкхолдерами.
Перший день конференції, в середу, 14-го квітня о 19:00 – буде присвячено розмові про accessibility testing з Senior Experience Designer в ELEKS, Євгенієм Шикірявим; the Design Manager з ELEKS в Німеччині, Славою Шестопаловим, Абид Вірані, COO, та Самюелем Проулксом, Community Lead з компанії Fable. Дискусію модеруватиме Катя Коровкіна, Design Manager з ELEKS у Великобританії.
15-го квітня, 19:00 – Марія Грабовська, Product Designer в ELEKS та, Global Head of Product Design Олег Слюсарчук разом із Девідом Діланом Томасом, автором “Design for Cognitive Bias”, доктором Джесікою Кемерон, Researched Lead в Lloyd Banking Group та доктором Сарою Гефні та UX Researcher з компанії Microsoft – обговорюватимуть проблеми упередження стейкхолдерів. Модеруватиме панельну дискусію – Уляна Бащук, дизайн-менеджер з компанії ELEKS.
Приєднуйтесь до події, щоб ознайомитися з секретами психології та UX дизайну.