19 Вересня, 2024
Час читання: 4 хв.

Focus on main: продуктова ІТ-компанія Brainstack оновила айдентику

Українська продуктова IT-компанія Brainstack, яка розробляє кросплатформенні додатки та сервіси, оновила айдентику. Логотип із зображенням мозку змінився тетраподом, а новий слоган тепер звучить як FOCUS ON MAIN. В компанії переконані, це набагато краще відображає зміни, що відбулися за останні роки. Ребрендингом та стратегією HR бренду займалась креативна агенція I AM IDEA.

Протягом 11 років компанія Brainstack створює додатки та сервіси в нішах Parental Control, Wellness, AI, R&D. За цей час команда виросла до 350+ співробітників, які створюють продукти для користувачів із 100+ країн. Стрімке зростання команди, створення нових продуктів у топовових нішах, призначення Володимира Ситнікова, нового СЕО компанії у 2020-му році призвели до зміни цінностей, команди, культури всередині та вплинули на рівень впізнаваності на ринку. 

Ребрендинг для Brainstack — це, в першу чергу, можливість більш точно передавати сутність ідентичності бренду та об’єднуватися із талантами, які розділяють спільні цінності.

“Вже третій рік я займаюсь розвитком бренду роботодавця Brainstack. За цей час вдалось зібрати Employer Brand команду, значно збільшити впізнаваність бренду на ринку праці в Україні серед айтівців. Компанія змінилась не тільки як бренд роботодавця, яка транслює чіткі комунікаційні меседжі, а також трансформатувалась всередені. Аналізуючи ці зміни, я зрозуміла, що настав час оновити айдентику бренду, знайти ті сенси, які будуть показувати Brainstack таким, яким він є зараз. Тому з січня 2024 року я почала займатися оновленням айдентики. Для мене це не просто проєкт, це зміни, які я особисто можу закласти в ДНК бренду”, — розповідає Валерія Короленко, Employer Brand Lead компанії Brainstack.

“Ми впродовж багатьох років займались “внутрішніми” роботами: будували компанію, наймали спеціалістів, які створювали відділи або налаштовували роботу в існуючих. Наразі ми «доросли» до того, щоб на зовні показати власне «я», та передати ті сенси, що є всередині компанії”, — розповідає Катерина Юрчук, HRD компанії Brainstack.

Робота над оновленням айдентики та стратегії HR бренду тривала протягом трьох місяців. Це були стратегічні, бренд та дизайн сесії, під час яких відбувався брейншторм команди креативної агенції та фокус-групи з топ-менеджменту компанії Brainstack.

“Спільними зусиллями ми розібрали HR-бренд Brainstack зсередини та заклали нові сенси. Завдяки повному метчу команд та активній співпраці, створилася концепція, яка на 100% відображає філософію Brainstack. Після чого ми з I AM IDEA створили візуальний стиль бренда та запакували його у брендбук”, — розповідає Валерія Короленко, Employer Brand Lead компанії Brainstack.

“Поки інші компанії акцентують увагу на «сімейній культурі», піца-паті і плюшках, Brainstack дає своїй команді можливість не відволікатися від головного — своїх цілей і амбіцій, спрямовуючи зусилля на те, що приносить справжнє задоволення. Так виникла ключова ідея FOCUS ON MAIN. Адже в Brainstack розуміють, що для успіху важливо найняти талановитих людей і не відволікати їх від того, що вони люблять робити”, — поділився Арам Сімонян, співзасновник креативної агенції I AM IDEA та стратегічний директор.

Слоган FOCUS ON MAIN найкраще транслює підхід компанії до роботи. В його основі – концентрація лише на важливих речах, noise canceling, прибиранні зайвого шуму та неефективної діяльності. Цим Brainstack транслює своє прагнення залучити до команди людей, які вміють фокусуватися на роботі, своєму розвитку, відкидаючи те, що не має значення та не приносить результат.

Новий логотип компанії — тетрапод, доповнює концепцію візуально. Це впевнена та стійка конструкція, елементи якої завжди спрямовані до центру. Змін зазнали також кольори бренда, шрифти, додаткові графічні елементи та tone of voice. Кольорову палітру обрали просту: чорний, білий та фіолетовий акцент, аби не перевантажувати бренд і забезпечити чіткість комунікації.

“Ребрендинг Brainstack систематизує цінності та сенси, які ми будували роками. Наша менеджмент-команда разом із I AM IDEA зробили велику роботу, аби упакувати це в єдине позиціонування. Через оновлений візуальний стиль та меседжі ми прагнемо залучити до компанії  “своїх людей” — амбіційних фахівців із прагненням мати вплив на розбудову ІТ продуктів. У свою чергу, ми даємо їм простір для зростання, можливість створювати нові ІТ бізнеси та покращувати вже існуючі”, –– розповів Володимир Ситніков, СЕО Brainstack.

30-го серпня відбулася презентація нового нової айдентики для працівників компанії. Команда Brainstack зустрілася офлайн у Києві, аби першими побачити зміни бренда та обмінятися враженнями. Презентацію концепції проводило  креативна агенція I AM IDEA.

Поділитися статтею:
Focus on main: продуктова ІТ-компанія Brainstack оновила айдентику

Українська продуктова IT-компанія Brainstack, яка розробляє кросплатформенні додатки та сервіси, оновила айдентику. Логотип із зображенням мозку змінився тетраподом, а новий слоган тепер звучить як FOCUS ON MAIN. В компанії переконані, це набагато краще відображає зміни, що відбулися за останні роки. Ребрендингом та стратегією HR бренду займалась креативна агенція I AM IDEA. Протягом 11 років компанія […]

https://itcluster.lviv.ua/wp-content/uploads/2024/09/1920x1080-11.jpg
Скопійовано!