15 Серпня, 2022
Час читання: 3 хв.

IT-компанія Boosta вперше за 8 років провела ребрендинг

Над оновленням візуального стилю Boosta працювали спільно з дизайн-бюро Spiilka. Це перший ребрендинг IT-компанії з моменту її заснування у 2014 році.

Boosta – давно не маленький проєкт з 4 фахівцями та офісом у київській квартирі одного з фаундерів. Сьогодні це міжнародна IT-компанія, в якій працюють більше 600 людей з усього світу. Тому зі зміною масштабів бізнесу настав час оновити і візуальну комунікацію.

“Основне завдання, яке ми поставили перед Spiilka – провести ребрендинг Boosta та покращити наш стиль, але при цьому на 100% зберегти та проілюструвати принципи компанії – постійний розвиток та робочий драйв. Адже ми переконані, що саме завдяки нашим особливостям Boosta сьогодні стала вагомим гравцем на IT-ринку та досягла крутих результатів.” – коментує Дмитро Бондар, співзасновник та CEO компанії Boosta.

Попередній логотип, створений 8 років тому, містив у собі знак нескінченності, який символізував постійний розвиток як самої компанії, так і її команди.  В оновленому лого цінність росту та досягнення нових вершин зображено через геометричну фігуру, кут нахилу якої зростає вгору.

Новий логотип є доволі динамічним, адже має чотири різні версії з чотирма нахилами кутів – від помірного до масштабного. На іконці для соцмереж зображена перша літера назви компанії – B. Щоб не відступати від бренд-стилю, вона також має свій нахил.

“Якщо спрощувати, у роботі з IT-індустрією є два підходи до розробки айдентики, які залежать від типу та розміру компанії. Є великі корпорації, які обирають мінімалізм, один акцентний колір та зрозумілий символізм. А є рок-гурти (зазвичай, невеликі компанії), які хочуть і можуть дозволити собі в айдентиці будь-що.

Boosta велика ІТ-компанія, якій вдалося зберегти в собі зухвалість та швидкість малої. Тому ми з самого початку хотіли дозволити собі більше, ніж прийнято у “великих та серйозних”. Звідси і динамічний логотип, який регулюється рівнем “зухвалості”, і незвичне для IT поєднання кольорів, і цікаві композиції промо-матеріалів.” зазначає Володимир Смирнов, дизайн-директор у Spiilka.

Важливу роль у новій айдентиці відіграє кольорова гама. Основний колір бренду тепер – полум`яний. Щоб нова айдентика не вплинула кардинально на впізнаваність компанії, дизайн-бюро запропонувало не змінювати колір суттєво, але зробити його більш цікавим та складним.  Додатково обрали ще 5 кольорів: від блакитного, що ілюструє експертизу та надійність Boosta до яскраво-рожевого, який символізує зухвалість компанії та відсутність страху бути різними.

Як поєднати технологічність та візуальний стиль? Команда Boosta надихнулася новою айдентикою та створила власний патерн-генератор, який створює візерунки з фігури логотипа в різних фірмових кольорах.

Тепер у Boosta більше мільйона різних патернів, які можна легко створити лише в кілька кліків. На платформі генерування необхідно налаштувати величину фігур, їхню кількість і відстань між ними, бажані кольори, фон та провести стрілкою по екрану. Усе – новий унікальний патерн готовий!

Спробуйте, як це працює – https://bbbbb.gdn/sketch/boosta/

Перевага нового брендингу в тому, що він продуманий до деталей, універсальний та гарно виглядає в абсолютно різних каналах комунікації.

Поділитися статтею:
IT-компанія Boosta вперше за 8 років провела ребрендинг

Над оновленням візуального стилю Boosta працювали спільно з дизайн-бюро Spiilka. Це перший ребрендинг IT-компанії з моменту її заснування у 2014 році. Boosta – давно не маленький проєкт з 4 фахівцями та офісом у київській квартирі одного з фаундерів. Сьогодні це міжнародна IT-компанія, в якій працюють більше 600 людей з усього світу. Тому зі зміною масштабів […]

https://itcluster.lviv.ua/wp-content/uploads/2023/01/it-kompaniya-boosta-vpershe-za-8-rokiv-provela-rebrendyng_63bd8520cb7a0.jpeg
Скопійовано!