В межах святкування своєї 11-річниці компанія Redtag провела благодійний аукціон та зібрала кошти на форму для жінок-захисниць, яких підтримує ГО “Землячки”.
Громадська організація “Землячки” — це соціальний проєкт в підтримку жінок, які боронять нашу землю у війні з російськими агресорами. Організація забезпечує захисниць жіночою формою та амуніцією, а також розповідає про жінок на фронті, популяризуючи культуру “жінка-військова” в Україна та світі.
“Святкування річниці компанії, що несе в собі соціальну місію, стало традицією серед українських IT компаній, і ми не залишаємося осторонь. Відзначаючи цей день, в першу чергу, ми вдячні нашим колегам, які приєдналися до лав ЗСУ та всім захисникам і захисницям, які сьогодні продовжують боронити нашу країну заради спільного мирного майбутнього під синьо-жовтим стягом. Ми безмежно вдячні їм за можливість жити і вести бізнес в Україні. Наші благодійні ініціативи — це не просто внесок, це наш спосіб висловити вдячність і підтримку. І ми продовжуватимемо це робити до самої перемоги”, — коментує Назар Микитин, CEO Redtag.
В межах благодійного аукціону редтегівці запропонували 16 лотів. Серед них — домашній лимонний тарт, витвори мистецтва, боксерська рукавичка з автографом Олександра Усика, військові реліквії і навіть стелла в’їзду до Донецької області! А також — гра в шахи, дружня винна дегустація, фотосесія, партія в сквош та біговий вікенд у Барселоні. Колеги активно боролися за лоти протягом тижня в корпоративному чаті, а ще 3 лоти були розіграні в прямому ефірі в день народження компанії.
Цей аукціон продемонстрував культуру єдності та підтримки серед працівників Redtag. Спільними зусиллями було зібрано 102 600 грн, які будуть спрямовані на придбання демісезонної форми для жінок-військових.
Команда Redtag вже не вперше підтримує збори для ГО “Землячки”, зокрема 90 000 грн було зібрано на форму та взуття захисницям минулого року. Крім того, Redtag бере участь у підтримці реабілітації дітей, які постраждали від війни, через організацію спортивно-соціальної ініціативи “Run for UNBROKEN”. У рамках цієї ініціативи кожен кілометр, який пробігають співробітники, Redtag конвертує в 1$. У 2023 році учасники подолали 2770 км за місяць, а в 2024 ця цифра зросла до 3020 км, що спільно еквівалентно сумі 5790 доларів США.
Про Redtag
Redtag — консалтингова компанія, офіційний партнер Salesforce, що спеціалізується на впровадженні CRM-стратегії для великого та середнього бізнесу в Північній Америці та ЄС.
Крім основних консалтингових послуг, Redtag надає бізнесам можливість залучити досвідчених фахівців, що допомагає компаніям оптимізувати командні ресурси для ефективної підтримки платформи Salesforce.
В межах святкування своєї 11-річниці компанія Redtag провела благодійний аукціон та зібрала кошти на форму для жінок-захисниць, яких підтримує ГО “Землячки”. Громадська організація “Землячки” — це соціальний проєкт в підтримку жінок, які боронять нашу землю у війні з російськими агресорами. Організація забезпечує захисниць жіночою формою та амуніцією, а також розповідає про жінок на фронті, популяризуючи […]
https://itcluster.lviv.ua/wp-content/uploads/2024/09/charity-auction_1.png