29 Листопада, 2023
Час читання: 3 хв.

Переосмислення якості обслуговування клієнтів у сфері Fintech за допомогою технології генеративного ШІ: досвід Kindgeek 

Kindgeek, провідна компанія-розробник програмного забезпечення повного циклу, запускає комплексний набір послуг AI Асистента, щоб допомогти компаніям безперешкодно створювати та інтегрувати індивідуальні чат-боти для обслуговування клієнтів на основі моделей OpenAI й не тільки.

Використовуючи GPT fine-tuning, компанії можуть задовольняти різноманітні потреби клієнтів, від запитів щодо конкретних продуктів до покращення внутрішньої служби підтримки.

Наша досвідчена R&D команда досконало освоїла GPT fine-tuning для створення рішень, які чітко відповідають потребам обслуговування клієнтів фінтех-компаній. 

Актуальні статистичні дані чудово підкреслюють важливість нашої новітньої послуги. Ось, наприклад, 77% компаній вважають обслуговування клієнтів основним бізнес-пріоритетом, а 73% визнають прямий зв’язок між обслуговуванням клієнтів і загальною ефективністю бізнесу. Чат-бот, керований GPT, може стати потужним інструментом для фінтех-компаній, шляхом покращення цифрового обслуговування клієнтів, підвищуючи продуктивність персоналу та скорочуючи операційні витрати.

Інтеграція послуг AI Асистента від Kindgeek прокладає нові шляхи у сфері обслуговування фінтех-клієнтів за різними сценаріями:

Запити щодо продуктів: Завдяки технології, що керується GPT, надаються швидкі відповіді на запитання, пов’язані з додатками та сервісами; відбувається ознайомлення клієнтів із процесами на основі бази знань у галузі фінтеху.

Галузеві запити: Чат-бот на базі GPT заглиблюється в концепції фінансових технологій, надаючи швидкі та точні пояснення, адаптовані до унікальних потреб аудиторії.

Управління рахунками: Користувачі можуть ефективно користуватись функціями облікового запису за допомогою попередньо налаштованих команд в інтерфейсі чат-бота, таких як транзакції та перевірка балансу.

Human-Agent взаємодія: Складні запити непомітно для клієнта передаються до команди операторів, підкріплені контекстом, що сприяє швидкому розв’язанню проблем, забезпечуючи неперевершену взаємодію з клієнтами.

Персональна підтримка: Чат-бот на базі GPT покращує взаємодію з користувачем завдяки персоналізованим відповідям, рекомендаціям та деталізованим інструкціям, забезпечуючи плавну навігацію.

Досконала адаптація: Спрощений процес адаптації нових клієнтів та співробітників, забезпечує легкий користувацький досвід, водночас оптимізуючи час та ресурси.

Ефективність внутрішньої служби підтримки: Співробітникам надається швидкий доступ до інформації, оперативні відповіді на поширені запитання та важливі вказівки, що сприяє продуктивності та підвищує незалежність.

“Завдяки нашому міцному підґрунтю у сфері фінтеху, ми радо представляємо нашу революційну послугу AI Асистента. Шляхом непомітної інтеграції штучного інтелекту у взаємодію з клієнтами, ми допомагаємо фінтех-компаніям забезпечувати індивідуальний досвід для кожного клієнта, відповідно до їхніх унікальних потреб. Це саме те, чого вимагає майбутнє. Під керівництвом нашої експертної R&D команди, послуга AI-асистента сприяє покращенню задоволеності клієнтів, продуктивності персоналу, оптимізації розподілу ресурсів, економії коштів та загальному успіху підприємства.” Юрій Гнатюк, співзасновник Kindgeek.

Від наскрізної інтеграції віртуальних асистентів на основі ШІ, які відповідають потребам вашого бізнесу і робочих процесів, до технічних консультацій, для оптимізації операцій та покращення взаємодії з клієнтами – ми готові до ваших індивідуальних запитів. Наші інтеграційні, технічні консультації та оперативні інженерні послуги забезпечать непомітну інтеграцію AI Асистента у ваші робочі процеси. Дізнатись більше про ці послуги можна за посиланням – https://kindgeek.com/ai_assistant

Поділитися статтею:
Переосмислення якості обслуговування клієнтів у сфері Fintech за допомогою технології генеративного ШІ: досвід Kindgeek 

Kindgeek, провідна компанія-розробник програмного забезпечення повного циклу, запускає комплексний набір послуг AI Асистента, щоб допомогти компаніям безперешкодно створювати та інтегрувати індивідуальні чат-боти для обслуговування клієнтів на основі моделей OpenAI й не тільки. Використовуючи GPT fine-tuning, компанії можуть задовольняти різноманітні потреби клієнтів, від запитів щодо конкретних продуктів до покращення внутрішньої служби підтримки. Наша досвідчена R&D команда […]

https://itcluster.lviv.ua/wp-content/uploads/2023/11/featured-image-2.png
Скопійовано!