23 Травня, 2025
Час читання: 2 хв.

Qinshift і Avenga об’єднуються під єдиним брендом, посилюючи глобальні можливості у сфері штучного інтелекту, розробки програмного забезпечення та корпоративних технологій 

Глобальні технологічні компанії Qinshift і Avenga оголосили про об’єднання своїх зусиль та експертизи під єдиним брендом — Avenga. 

У межах цього об’єднання було презентовано оновлений бренд Avenga — сміливу нову айдентику, що відображає масштаб бізнесу та амбіції компанії, яка рухається в майбутнє. Нова ідентичність включає оновлений вебсайт, комунікаційну стратегію та єдину візуальну систему, що передає енергію й цілеспрямованість організації, створеної для викликів завтрашнього дня. 

Це оновлення є наступним етапом трансформації компанії після злиття, що відбулося у 2024 році. Воно відображає вже сформований спосіб роботи: єдині команди, спільне керівництво та об’єднана мета — допомагати клієнтам вирішувати реальні бізнес-завдання через ефективне використання технологій. 

Сьогодні Avenga об’єднує понад 6 000 фахівців, які працюють у Європі, обох Америках та Азії. Компанія обслуговує глобальні підприємства у сферах фінансів, телекомунікацій, автомобілебудування, виробництва та life sciences, пропонуючи глибоку галузеву експертизу й потужні можливості в напрямах цифрових платформ, даних, розробки AI-стратегій, хмарної модернізації та керованих сервісів. 

У відповідь на зростаючий попит на точні, ефективні та масштабовані рішення, Avenga надає послуги з індивідуальної розробки програмного забезпечення в поєднанні з консалтингом у сфері штучного інтелекту, застосуванням машинного навчання та прогнозної аналітики. Її рішення допомагають клієнтам підвищувати операційну ефективність, приймати обґрунтовані рішення на основі даних та забезпечують персоналізований клієнтський досвід. 

Людовік Ґоде, CEO Avenga, зазначив: 

“Це оновлення бренду відображає те, як ми вже працюємо — як єдина компанія з чіткою метою: допомагати клієнтам використовувати технології, щоб рухатись швидше, приймати кращі рішення і зберігати конкурентоспроможність. Ми особливо зосереджені на практичному впровадженні штучного інтелекту — інтегруючи його в наявні системи, дані та процеси безпечно, масштабовано й ефективно. Йдеться про технології, що мають значення”. 

Карел Комарек, засновник KKCG — інвестиційної групи, куди входить компанія Avenga, прокоментував: 

“У межах Avenga ми об’єднали правильних людей, потрібний масштаб і правильний спосіб мислення, щоб допомагати клієнтам вирішувати критично важливі завдання. Єдиний бренд відображає силу нашого довгострокового бачення і нашу віру в технології як рушійну силу прогресу. Ми пишаємось тим, що підтримуємо Avenga на її шляху до статусу глобального лідера у своїй категорії”. 

Поділитися статтею:
Qinshift і Avenga об’єднуються під єдиним брендом, посилюючи глобальні можливості у сфері штучного інтелекту, розробки програмного забезпечення та корпоративних технологій 

Глобальні технологічні компанії Qinshift і Avenga оголосили про об’єднання своїх зусиль та експертизи під єдиним брендом — Avenga.  У межах цього об’єднання було презентовано оновлений бренд Avenga — сміливу нову айдентику, що відображає масштаб бізнесу та амбіції компанії, яка рухається в майбутнє. Нова ідентичність включає оновлений вебсайт, комунікаційну стратегію та єдину візуальну систему, що передає […]

https://itcluster.lviv.ua/wp-content/uploads/2025/05/avenga_brandcloud_claim12.png
Скопійовано!