EPAM Systems, Inc. – провідна компанія з цифрової трансформації, послуг та інженерії продуктів, ділиться результатами свого дослідження про штучний інтелект “Від хайпу до впливу: як компанії можуть віднайти справжню бізнес-цінність за допомогою ШІ”.

Звіт з дослідження створений за результатами опитування 7300 учасників із дев’яти країн та восьми галузей. Він аналізує поточний стан впровадження ШІ, виклики та можливості для компаній, які прагнуть отримати відчутну комерційну цінність від інвестицій у штучний інтелект.
Дослідження виявило помітну розбіжність між сприйняттям та реальністю у впровадженні штучного інтелекту серед різних респондентів зі США, Канади, Великої Британії, Німеччини, Швейцарії, Франції, Нідерландів, Сінгапуру та Аргентини. Майже половина (49%) опитаних оцінили свої компанії як “просунуті” у впровадженні ШІ, при цьому 5% визначили себе як “новатори”, 32% як “компетентні” та 14% як “початківці”. Проте лише 26% з тих, хто ідентифікував себе як представники просунутих компаній та новаторів, успішно реалізували та впровадили на ринку рішення з використанням ШІ.
“Після запуску ChatGPT і протягом 2023 та 2024 років ми спостерігали, як компанії з різних галузей експериментували з ШІ та розробляли концептуальні рішення, які переважно спрямовані на швидке підвищення продуктивності та операційної ефективності,” — зазначає Елайна Шехтер, директорка з маркетингу та стратегії EPAM. “Наше дослідження чітко показує, що ми зараз входимо в нову фазу, де успіх залежить від визначення найбільш перспективних сценаріїв застосування ШІ та їх стратегічного пріоритезування для досягнення значного впливу на всю організацію. Компанії, які зможуть ефективно скоординувати роботу своїх фахівців, правильно використати наявні дані та технології для реалізації цих пріоритетних напрямків, зможуть масштабно впровадити ШІ та отримати реальну віддачу від своїх інвестицій у 2025 році та в майбутньому”.
Ключові висновки звіту:
За результатами звіту компаніям, щоб досягти успіху на цьому етапі, недостатньо просто впроваджувати ШІ для економії часу чи оптимізації процесів. Компанії, які хочуть отримати конкурентну перевагу, мають стратегічно застосовувати штучний інтелект на всіх етапах роботи — від виробництва до продажів, щоб збільшувати прибутки та покращувати взаємодію з клієнтами.
Повний звіт містить детальні дані та практичні рекомендації для компаній, які знаходяться на різних етапах впровадження ШІ. Прочитати повний Звіт про Штучний інтелект 2025 можна за поcиланням:www.epam.com/ai-report-2025
EPAM Systems, Inc. – провідна компанія з цифрової трансформації, послуг та інженерії продуктів, ділиться результатами свого дослідження про штучний інтелект “Від хайпу до впливу: як компанії можуть віднайти справжню бізнес-цінність за допомогою ШІ”. Звіт з дослідження створений за результатами опитування 7300 учасників із дев’яти країн та восьми галузей. Він аналізує поточний стан впровадження ШІ, виклики […]
https://itcluster.lviv.ua/wp-content/uploads/2025/06/ai_report_press_release_750x450-1.jpg