SoftServe Отримав Нагороду на Конкурсі HR Brand Award

11 Nov, 2020
5 листопада 2020 року відбулося оголошення результатів конкурсу найбільш прогресивних ініціатив в галузі HR. Проект під назвою «Knock Out COVID-19» компанії SoftServe посів призове місце у номінації «Світ».

«Премія HR-бренд Україна» існує з 2011 року і має на меті визначити кращі HR-проекти компаній в галузі управління персоналом. Оцінка проектів відбувається за такими критеріями: актуальність задуму, сучасність методів реалізації, результативність та ефективність проекту. Цьогоріч в конкурсі було представлено 40 кейсів від 33 компаній.

Проект «Knock Out COVID-19» – це комплексне рішення, яке базується на проекції поведінки співробітника та його можливих запитах/потребах під час пандемії Covid-19. Серед задач, які поставила перед собою компанія: комфортний перехід співробітників до віддаленого формату роботи; опіка ментальним здоров’ям працівників, нові підходи по залученню працівників  під час дистанційної роботи; допомога медичним закладам в містах, де працюють працівники компанії; застосування технологічної експертизи для допомогти локальним інституціям, державним органам та розбудови спільнот.

У час розпалу пандемії ми взяли на себе обов’язок потурбуватись про безпеку та здоров’я наших співробітників, інтереси клієнтів та громад. Пріоритетною задачею для SoftServe було пройти цю кризу з мінімальними втратами, зберегти робочі місця та клієнтів, а також підтримати працівників та локальні спільноти у цей непростий період. За лічені дні ми перевели на віддалену роботу 95% наших працівників, повернули тих, хто залишався за кордоном на момент закриття кордонів, допомогли облаштувати домашні офіси, запровадили програму Mental Wellbeing та низку онлайнових ініціатив для залучення та підтримки наших співробітників”, – Соломія Гнатів, старший віце-президент SoftServe з фінансів, координатор кризової команди під час пандемії коронавірусу.

Також в компанії діє благодійний фонд, створений для надання систематичної та глобальної допомоги медичним та соціальним установам у містах, де розташовані офіси SoftServe.

В першу чергу ми розуміли, що лікарні не готові до такої кількості пацієнтів, не мають необхідного обладнання, також потрібно було захистити лікарів. Компанія скерувала 10 млн грн у наш фонд, ще 5 млн пожертвували працівники зі своїх ЄСВ. За ці кошти нам вдалося придбати 20 500  масок респіраторного типу (країна – виробник Україна, США), 1 000 масок респіраторного типу 3М (країна – виробник США), 600 медичних лікарських костюмів, 1 860 тест-систем (типу “One Step Test COVID-19 IgG / IgM device”), 2 апарати ШВЛ (виробник “Блізар”, Україна), 7 500 костюмів індивідуального захисту для лікарів (країна – виробник Китай), 4 000 захисних окулярів (країна – виробник Китай), 7 апаратів ШВЛ експертного класу V8600 (США) і допомогти 36 лікарням у 7-ми містах України”, – Вікторія Міщук,  в.о. директора благодійного фонду “Відкриті очі”.

SoftServe бере участь у Премії HR-Бренд п’ятий рік поспіль, торік проект «Успішний старт кар’єри в ІТ» компанії SoftServe посів перше місце в номінації «Світ».