Компанія SoftServe отримала нагороду від американської консалтингової агенції Brandon Hall Group за особливу екосистему індивідуального розвитку працівників.
SoftServe отримав золото у номінації Best Advance in Coaching and Mentoring престижної міжнародної нагороди 2021 Brandon Hall Group Excellence in Leadership Development Awards. Нагороду компанії присвоїли за екосистему індивідуально-орієнтованих форматів розвитку, а зокрема менторство та коучинг, які допомагають працівникам підвищувати особисту ефективність, набувати нових компетенцій, удосконалювати лідерські навички. Окрім SoftServe, серед переможців в цій номінації також Bank of America, Google Cloud, McKinsey, TD Bank і Tata Consultancy.
Індивідуально-орієнтоване навчання у SoftServe є частиною екосистеми навчання та розвитку. Корпоративний Університет надає навчальні рішення у більше ніж 20-ти різних форматах. Поряд із тренінгами, довгостроковими програмами, електронним навчанням, тощо, менторинг та коучинг дозволяють значно швидше набути знання та досвід, покращити результативність роботи, а головне – задовольнити багатокомпонентну навчальну потребу на індивідуальному рівні, що не завжди вдається у груповому навчанні. Окрім цього, вони дозволяють контекстуалізувати знання, тобто отримати саме ті, які зараз є необхідними в компанії.
“Ми почали системно запроваджувати такі інструменти розвитку як менторинг і коучинг близько семи років тому. Менторинг забезпечує роботу з комплексними індивідуальними розвитковими потребами працівників. Це максимально гнучкий та ефективний спосіб опанувати потрібні знання і навички у партнерстві з колегою, що має більше досвіду. Важливо, що в умовах швидкого росту компанії, менторинг дозволяє підтримувати спадковість не лише компетенцій та кращих практик, а й передавати та розвивати культуру компанії. Адже ментор – це також і цілісна рольова модель, приклад для наслідування. Це також і людина, що дає підтримку, ясність, відчуття приналежності. У той самий час коучинг для нас є не тільки інструментом розвитку працівників, але і важливою частиною лідерських компетенцій. Ми сфокусували наші зусилля на цих двох пріоритетах – забезпечити доступ до роботи із сертифікованими коучами та навчання лідерів коучинговим принципам та практикам. 99% наших менторів і коучів є працівниками компанії. Це майже 1100 людей у всіх локаціях”, – коментує Наталія Куба, Center of Learning Excellence Director.