29 Грудня, 2023
Час читання: 3 хв.

Стартап AiSDR з розробки ШІ призначеного замінити людей у сфері продажів, залучив 3 мільйони доларів

AiSDR залучив 3 мільйони доларів для створення штучного інтелекту, який може виконувати роботу людей на посаді Sales Development Representative (SDR), та допомагати бізнесам заощаджувати до 90% витрат на розвиток продажів.

AiSDR розробляє інструмент на базі ШІ, який створює портрет користувача, розробляє персоналізовані імейл-кампанії та автоматично бронює зустрічі з потенційними клієнтами. Станом на грудень, платформа вже є настільки ж ефективною, як люди на аналогічній посаді, проте значно дешевшою.

В останньому раунді інвестицій взяли участь YCombinator, Rebel Fund, SID Venture Partners, Pioneer Fund, Рахул Мехта (керуючий партнер у DST Global), SCM Advisors, Bluepointe Ventures, Метт МакІнніс (операційний директор Rippling), Flyer One Ventures, Терренс Рохан (інвестор у Figma, Notion) та Нік Білогорський (керуючий партнер у 408 Ventures).

Стартап використає ці кошти, щоб зробити повідомлення, згенеровані ШІ, більш персоналізованими, впровадити самостійний онбординг користувачів та додати нові функції. AiSDR має намір стати всеосяжною платформою для залучення потенційних клієнтів, покриваючи всі етапи від надання лідів, моніторингу здоров’я домену до налаштування та запуску імейл кампаній.

“В середньому, компанії в США витрачають близько 80 000 доларів на рік на одного представника з розвитку продажів, і багато з них не виконують план. Їх ефективність знижується, і компанії скорочують свої SDR команди. Саме тому ми розробили інструмент, який може взаємодіяти з потенційними клієнтами аж до моменту відеодзвінка, вартуючи лише 10% від звичайної вартості такого фахівця,” – каже Юрій Заремба, співзасновник AiSDR.

З моменту публічного запуску AiSDR у серпні 2023 року, він уже долучив більш ніж 40 клієнтів і отримав понад 200 заброньованих демо дзвінків за тиждень після запуску. Більшість клієнтів – B2B-бізнеси зі США.

Штучний інтелект AiSDR аналізує веб-сайт клієнта, і на основі цих даних розробляє ідеальний портрет користувача та стиль комунікації, який використовується з потенційними клієнтами. В результаті клієнти отримують такий самий відсоток відповідей, як і за сценарію коли розмову веде реальна людина – від 5% до 8%.

AiSDR був заснований українцями Юрієм та Олегом Зарембами та працює переважно на ринку США. До AiSDR, брати заснували AXDRAFT, компанію що розробила платформу для автоматизації документів і менеджменту повного життєвого циклу контрактів, яка також була випускником YCombinator. Компанія Onit придбала AXDRAFT у 2020 році.

Юрій працював у сфері продажів 6 років: він керував продажами в AXDRAFT і після придбання компанії, очолював сейлз команди Onit. Олег Заремба займав посаду технічного директора в AXDRAFT і працював старшим програмним інженером у Booking.com. У 2023 році Forbes включили Олега до свого списку 30 Under 30, назвавши його одним з “творців майбутнього” України.

Присвятивши роки продажам програмного забезпечення у B2B-сегменті, брати помітили проблему з тим як SDR кваліфікували ліди. Тож у червні 2023 року в них виникла ідея довірити це завдання штучному інтелекту. Через місяць вони представили її YCombinator і вдруге приєдналися до легендарного акселератора.

Крім засновників, в AiSDR працюють десять людей, які займаються підтримкою клієнтів, дизайном продукту та його розробкою. В найближчих планах є подальше розширення команди щоб покращити платформу і досягти 2 мільйонів доларів ARR протягом 12 місяців. Середній поточний місячний темп зростання доходів стартапу становить 65%.

“У США працює близько 600 000 SDR, що означає, що американські компанії щорічно витрачають на цих фахівців 48 мільярдів доларів — кошти, які можна спрямувати на розвиток продукту і розширення бізнесу,” – говорить Вітал Лаптенок, генеральний партнер у Flyer One Ventures.

“На відміну від інших існуючих інструментів з оптимізації продажів, AiSDR використовується відділами продажів і маркетингу, а не окремими сейлз спеціалістами. Це означає, що бізнес може заощадити 90% витрат на SDR, довіривши всі повʼязані процеси платформі, яка виконуватиме їх у персоналізований спосіб: оцінку лідів, доставку імейлів, написання тексту імейлів, прогрівання лідів, follow-up та роботу з запереченнями. Комунікація між AiSDR та людиною виглядає настільки природно, що це майже моторошно,” – каже Вітал Лаптенок.

Поділитися статтею:
Стартап AiSDR з розробки ШІ призначеного замінити людей у сфері продажів, залучив 3 мільйони доларів

AiSDR залучив 3 мільйони доларів для створення штучного інтелекту, який може виконувати роботу людей на посаді Sales Development Representative (SDR), та допомагати бізнесам заощаджувати до 90% витрат на розвиток продажів. AiSDR розробляє інструмент на базі ШІ, який створює портрет користувача, розробляє персоналізовані імейл-кампанії та автоматично бронює зустрічі з потенційними клієнтами. Станом на грудень, платформа вже […]

https://itcluster.lviv.ua/wp-content/uploads/2023/12/aisdr-founders-team.png
Скопійовано!