ОСВІТНЯ ПРОГРАМА
“UX/UI Design”

40
Ліцензійний обсяг місць
Спеціальність: 022 Дизайн. Освітня програма: Графiчний дизайн. Напрямок: Дизайн взаємодії
Хто такий UX/UI дизайнер та що таке дизайн взаємодії?

UX/UI дизайнер – це спеціаліст, займається розробкою інтерфейсів програм, додатків, сайтів. UX/UI дизайн – це два різні елементи досвіду користувача.

User Experience (або UX ) – це досвід, який отримує користувач під час взаємодії з будь-чим, наприклад з дверную ручною, мобільним додатком тощо. Завдання UX-фахівця – це спроєктувати максимально ефективний продукт чи сервіс, який буде задовільняти потреби користувачів та бізнес-цілі компанії.

User Interface (або UI) – зосереджується на зовнішньому вигляді та макеті програми чи додатка. UI дизайнер розробляє візуальний вигляд продукту: кольори, форми, анімацію, контент, кнопки для взаємодії, поля для вводу тощо.

UX/UI дизайнер поєднує напрями User Experience та User Interface, а також зосереджується на тому, щоб зробити продукт простим у використанні завдяки вивченню поведінки користувачів. Цей фахівець має високий рівень емпатії, щоб ефективно слухати, розуміти користувачів та розробляти рішення, які вирішують їхні проблеми.

Дизайн взаємодії (Interaction Design) — це практика проєктування інтерактивних цифрових продуктів, середовищ, систем та послуг. Тематика дизайну взаємодії охоплює дизайн, людинно-машинну взаємодію та розробку програмного забезпечення. 

Проєктування взаємодії, подібно до інших галузей дизайну, бере до уваги форму, проте, основний фокус зміщений на поведінку користувача. Замість аналізу явищ, дизайн взаємодії синтезує їх та уявляє, якими вони могли би бути.

Переваги програми:
Програма відповідає вимогам сучасного ринку. Її оновили експерти-практики галузі рівнів senior та lead.
Викладачі та ментори програми – це практики галузі, які стежать за останніми тенденціями у сфері.
Можливість проходити практику в провідних компаніях Львівського ІТ Кластера.
Доступ до IT Studlava – закритої рекрутингової платформи для студентів навчальних програм Львівського ІТ Кластера.
Про програму

Навчальну програму оновили учасники Львівського ІТ Кластера та представники Львівської національної академії мистецтв. Під час навчання на спеціальності “Графічний дизайн” студенти вивчають дизайн інтерфейсів, вчаться працювати з практичними інструментами такими як Figma, Mirror, xMind, Adobe Illustrator тощо. Крім теоретичних знань, вони розвивають soft skills та опановують основи Design Management. Студенти системно працюють над задачами різного рівня складності. Після завершення навчання кожен отримає портфоліо для старту успішної дизайнерської кар’єри.

Петро Нагірний
Перший проректор ЛНАМ, куратор програми UX/UI Design
Особливістю освітньої програми “UX/UI Design” є широкий набір знань та вмінь, які студенти отримують упродовж навчання. Вони чимало часу присвячують вивченню дизайну інтерфейсів. Ключовими складовими навчання є індивідуальне менторство студентських проєктів від представників ІТ-компаній та можливість пройти практику, в умовах максимально наближених до реальної роботи.
Умови вступу

Щоб вступити на програму у 2023 році, необхідно написати мотиваційний лист та пройти творчий конкурс у Львівській національній академії мистецтв.

Подати документи
40 місць
Ліцензований обсяг
14 місць
Держзамовлення
₴48 000
Вартість навчання

Хочеш навчатися на програмі UX/UI Design?

Залиш дані про себе, щоб не пропустити всі важливі новини та можливості від Львівського ІТ Кластера!

Карта курсів
1 курс
1 семестр
Історія мистецтва
Іноземна мова
Візуальна комунікація
Основи дизайну
Історія і теорія шрифта
Комп’ютерна графіка
Рисунок/живопис
Проєктування
2 семестр
Історія мистецтва
Іноземна мова
Історія графічного дизайну
Основи дизайну
Історія і теорія шрифта
Комп’ютерна графіка
Рисунок/живопис
Проєктування
Навчальна практика
2 курс
3 семестр
Історія мистецтва
Іноземна мова
Комп’ютерна графіка
Рисунок/живопис
Проєктування
Типографія
Дизайн взаємодії
Медіатехнології
4 семестр
Історія мистецтва
Іноземна мова
Історія графічного дизайну
Рисунок/живопис
Проєктування
Типографія
Дизайн взаємодії
Медіатехнології
Технологічна практика
3 курс
5 семестр
Іноземна мова
Історія культури
Рисунок
Живопис
Фотографія
Дизайн упакування
Дизайн взаємодії
6 семестр
Рисунок
Живопис
Поліграфічні технології
Фотографія
Дизайн упакування
Проєктна практика
Дизайн взаємодії
4 курс
7 семестр
Філософія
Фотографія
Дизайн взаємодії
Дизайн-менеджмент
8 семестр
Педагогіка, психологія
Фотографія
Дизайн взаємодії
Дизайн менеджмент
Індивідуальний проєкт
Педагогічна практика
Знання та вміння, якими володітимуть випускники програми
Програма “Графічний дизайн” оновлена провідними спеціалістами у сфері дизайну, тому повністю відповідає вимогам ринку.
Академічні знання
  • Основи візуального дизайну
  • Основи UX дизайну
  • Продуктове мислення
  • Дизайн етика
  • Історія дизайну
Менеджмент
  • Професійний розвиток дизайнерів
  • Лідерство
  • Проектне керування командою
  • Відповідальність
  • Управління людьми
Операційний дизайн
  • Дизайн оптимізації
  • Дизайн-процеси
  • Процеси розробки програмного забезпечення
Дослідження проекту
  • Робота з клієнтом
  • Вторинні дослідження
  • Стратегія та планування дизайну
  • Управління очікуваннями
  • Фасилітація воркшопів
UX дослідження та UX аналіз
  • Планування досліджень
  • Дослідження домену
  • Якісні методи досліджень
  • Кількісні методи досліджень
  • Опис користувацької аудиторії
  • Мапування користувацького досвіду
  • UX аналітика
  • Виявлення проблем
Візуальний дизайн
  • Візуальні дослідження
  • Генерація ідей
  • Інформаційна архітектура
  • Моделювання процесів
  • Інклюзивний дизайн
  • Мобільний дизайн
  • Прототипування
  • Підтримка розробників
  • Візуальна комунікація
  • Брендова стратегія
UX тестування
  • UX аналіз
  • Немодеровані тестування
  • Тестування юзабіліті
Технічні знання
  • Інтерактивні технології
  • Інструменти розробки дизайну
Гнучкі навички
  • Самокерування
  • Командна робота
  • Публічні виступи
  • Англійська мова

Готовий знайти свою першу роботу за спеціальністю?

Переходь на ІТ STUDLAVA – це закрита рекрутингова платформа, еклюзивна для студентів освітніх програм, які підтримує Кластер.

Ким ти можеш працювати після завершення навчання:
  • UX/UI Designer
  • Illustrator
  • Graphic Designer
  • Motion Designer
  • Creative Designer
  • Visual Designer
  • Web Designer
  • Brand Designer
  • Product Designer
Розробники освітньої програми
Костянтин Гладков
Викладач, куратор програми від ІТ-індустрії
Ярослав Жмихов
Lead UX Designer, OTAKOYI
Наталія Самбір
CDO, LinkUp Studio
Максим Гелевера
Product Designer, Qubstudio
Рінат Магомедов
Experience Design Manager в EPAM Systems. Викладач освітньої програми
Дмитро Козицький
Co-founder в Ітерація. Викладач освітньої програми
Тетяна Зав’ялова
Kyiv UX Community
Максим Білий
Product Designer в SoftServe. Викладач освітньої програми
Що думають розробники про програму
У мене є мрія – створити освітню програму для дизайнерів взаємодії на рівні топ-10 університетських програм світу. І я вірю, що дякуючи нашій команді топових дизайнерів це можливо.
Костянтин Гладков
Куратор програми від ІТ-індустрії
Наше життя нерозривно повʼязане з електронними пристроями й інтерфейсами: від навігації в меню принтера до навігації в меню керування космічними станціями. Тепер можна навчитись будувати взаємодію і зовнішній вигляд інтерфейсів не лише більш привабливими, а й більш зручним, інтуїтивним. Це шанс побачити як ваш талант і цілеспрямованість можуть покращити життя людей.
Макс Гелевера
Product Designer, Qubstudio
Програма направлена на тих студентів, котрі хочуть стати висококваліфікованим дизайнерами та вирішувати складні проблеми бізнесу за допомогою спроєктованого інтерфейсу. Студенти отримають повний спектр необхідних навичок: дослідження бізнесу та користувачів, генерування інноваційних ідей, створення інтерактивного рішення та його тестування, а також візуальне відображення. Це дасть змогу легко потрапити в ІТ-сферу.
Ярослав Жмихов
Lead UX Designer, OTAKOYI
Хороший дизайн має бути приємним та інтуїтивно зрозумілим, а завдання дизайнера – врахуваючи всю технічну специфіку, знайти баланс між наукою, бізнесом та мистецтвом. У програмі зібрано знання та практики, які допоможуть студенту зрозуміти цінність дизайну. Дана освітня програма допоможе отримати знання не тільки в дизайні, а й освоїти бізнес-аспекти, маркетинг і психологію.
Наталія Самбір
CDO, LinkUp Studio

Приєднуйся до Mentors Community Львівського ІТ Кластера

Партнери
Новини програми
Скопійовано!