Освітня програма
“UX/UI Design”

70
Ліцензійний обсяг місць
Спеціальність: 186 Видавництво та поліграфія. Освітня програма: Видавництво та поліграфія.
Хто такий UX/UI дизайнер?

UX/UI дизайнер – це спеціаліст, займається розробкою інтерфейсів програм, додатків, сайтів. UX/UI дизайн – це два різні елементи досвіду користувача.

User Experience (або UX ) – це досвід, який отримує користувач під час взаємодії з будь-чим, наприклад з дверную ручною, мобільним додатком тощо. Завдання UX-фахівця – це спроєктувати максимально ефективний продукт чи сервіс, який буде задовільняти потреби користувачів та бізнес-цілі компанії.

User Interface (або UI) – зосереджується на зовнішньому вигляді та макеті програми чи додатка. UI дизайнер розробляє візуальний вигляд продукту: кольори, форми, анімацію, контент, кнопки для взаємодії, поля для вводу тощо.

UX/UI дизайнер поєднує напрями User Experience та User Interface, а також зосереджується на тому, щоб зробити продукт простим у використанні завдяки вивченню поведінки користувачів. Цей фахівець має високий рівень емпатії, щоб ефективно слухати, розуміти користувачів та розробляти рішення, які вирішують їхні проблеми.

Переваги програми:
Програма відповідає вимогам сучасного ринку. Її оновили експерти-практики галузі рівнів senior та lead.
Викладачі та ментори програми – це практики галузі, які стежать за останніми тенденціями у сфері.
Можливість проходити практику в провідних компаніях Львівського ІТ Кластера.
Доступ до IT Studlava – закритої рекрутингової платформи для студентів навчальних програм Львівського ІТ Кластера.
Про програму

Освітню програму оновили учасники Львівського ІТ Кластера та представники Львівської політехніки. Програма орієнтована на те, щоб навчити студентів розробляти користувацькі інтерфейси, які будуть зручними та привабливим для користувачів, а також задовольнятимуть бізнес-цілі компанії.

Студенти отримають розуміння основних принципів, патернів та правил дизайну користувацького інтерфейсу, навчаться використовувати їх у реальних проєктах. Крім того, вони освоять різноманітні якісні методи дослідження користувачів, щоб зрозуміти їх потреби та проблеми. 

Микола Логойда
Заступник директора Інституту комп’ютерних наук та інформаційних технологій НУЛП, куратор програми “UX/UI Design”
Особливістю освітньої програми “UX/UI Design” є широкий набір знань та вмінь, які студенти отримують упродовж навчання. Вони чимало часу присвячують вивченню дизайну інтерфейсів. Ключовими складовими навчання є індивідуальне менторство студентських проєктів від представників ІТ-компаній та можливість пройти практику, в умовах максимально наближених до реальної роботи.
Умови вступу
70 місць
Ліцензований обсяг
₴33 000
Вартість навчання

Хочеш навчатися на програмі UX/UI Design?

Залиш дані про себе, щоб не пропустити всі важливі новини та можливості від Львівського ІТ Кластера!

Карта курсів
Курс 1
Семестр 1
Іноземна мова за проф. спрямуванням
Історія державності та культура України
Лінійна алгебра та аналітична геометрія
Основи графічного дизайну
Основи електронного документообігу
Основи програмування
Семестр 2
Іноземна мова за проф. спрямуванням
Українська мова за проф. спрямуванням
Фізика
Математичний аналіз
Типографіка та редагування
Алгоритми і стурктури даних + курсова робота
Курс 2
Семестр 3
Іноземна мова за проф. спрямуванням
Теорія ймовірностей і матем. статистика
Дискретна математика
Гуманітарна дисципліна за вибором студента
Основи видавничої та друкарської справи
Візуалізація цифрових даних
Семестр 4
Кваліфікаційний екзамен з іноземної мови
Ймовірнісні процеси
Системний аналіз видавничих процесів
Філософія
Дизайн інтерфейсів
Системне програмування та операційні системи + курсова робота
Курс 3
Семестр 5
Системи криптографічного захисту
Управління дизайн проєктами
Комп’ютерна графіка і відеографіка
Макетування і дизайн
Графічний інтерфейс користувача + курсова робота
Інформаційне забезпечення видавничих систем
Семестр 6
Основи охор. праці та безпеки життєдіяльності
Методи і моделі бізнес-аналізу в ІТ-галузі
Основи цифрової обробки сигналів
Теорія кольору і кольороутворення
Цифровий друк + курсова робота
Об’єктно-орієнтоване програмування
Курс 4
Семестр 7
Дисципліна за вибором студента
Цифрова фотографія
Сучасні поліграфічні матеріали
Інструментальні засоби візуального програмування
Web-технології
Дизайн мобільних додатків
Семестр 8
Виробнича практика
Анімаційні технології
Проектування архітектури та тестування рішень
3D графіка
Web-програмування + курсова робота
Дизайн методології та фреймворки
Виконання та захист бакалаврської кваліфікаційної роботи
Знання та вміння, якими володітимуть випускники програми
Програма “Графічний дизайн” оновлена провідними спеціалістами у сфері дизайну, тому повністю відповідає вимогам ринку.
Базові знання
  • Теорія та історія дизайну
  • Дизайн-процес та Design methodologies
  • Laws of UX/UI
Графічний дизайн
  • Композиція
  • Теорія кольору
  • Ілюстрація і скетчінг
  • Анімація та Motion design
  • Фотографія
  • Каліграфія
  • Типографія
  • Підготовка до друку
  • Післядрукарська обробка
  • Іконки
Інструменти
  • Figma
  • Mirror
  • Xmind
  • Adobe illustrator
  • Adobe Photoshop
  • Adobe Indesign
Architecture design
  • UML diagram
  • Інформаційна архітектура
  • Проєктування структури та навігації системи

Готовий знайти свою першу роботу за спеціальністю?

Переходь на ІТ STUDLAVA – це закрита рекрутингова платформа, еклюзивна для студентів освітніх програм, які підтримує Кластер.

Ким ти можеш працювати після завершення навчання:
  • UX/UI Designer
  • Illustrator
  • Graphic Designer
  • Motion Designer
  • Creative Designer
  • Visual Designer
  • Web Designer
  • Brand Designer
  • Product Designer
Розробники освітньої програми
Ярослав Жмихов
Lead UX Designer, OTAKOYI, куратор програми UX/UI Design від ІТ-індустрії
Наталія Самбір
CDO, LinkUp Studio
Максим Гелевера
Product Designer, Qubstudio
Що думають розробники про програму
Ми живемо у світі, який розвивається та змінюється неймовірно швидко. Вимоги до дизайнерів з кожним роком лише зростають, і університет звернув на це увагу. Саме тому, було прийнято рішення оновити навчальну програму до належного рівня. Що це означає? Студенти отримають необхідні компетенції у 4 основних напрямках: бізнес-аналіз, дослідження користувачів, проєктування та тестування рішення, візуальний дизайн. Окрім теоретичних знань, студенти отримають важливі практичні навички, які допоможуть їм знайти роботу після завершення програми.
Ярослав Жмихов
Lead UX Designer, OTAKOYI, куратор програми UX/UI Design від ІТ-індустрії
Наше життя нерозривно повʼязане з електронними пристроями й інтерфейсами: від навігації в меню принтера до навігації в меню керування космічними станціями. Тепер можна навчитись будувати взаємодію і зовнішній вигляд інтерфейсів не лише більш привабливими, а й більш зручним, інтуїтивним. Це шанс побачити як ваш талант і цілеспрямованість можуть покращити життя людей.
Максим Гелевера
Product Designer, Qubstudio
Хороший дизайн має бути приємним та інтуїтивно зрозумілим, а завдання дизайнера – врахуваючи всю технічну специфіку, знайти баланс між наукою, бізнесом та мистецтвом. У програмі зібрано знання та практики, які допоможуть студенту зрозуміти цінність дизайну. Дана освітня програма допоможе отримати знання не тільки в дизайні, а й освоїти бізнес-аспекти, маркетинг і психологію.
Наталія Самбір
CDO, LinkUp Studio

Приєднуйся до Mentors Community Львівського ІТ Кластера

Партнери
Новини програми
Скопійовано!