13 Березня, 2023
Час читання: 4 хв.

VoIPTime – новий учасник Львівського IT Кластера

Компанія VoIPTime розпочала своє становлення ще у 2009 році з об’єднання однодумців експертів у сфері IP-телефонії та кол-центрів, які ставили собі за мету змінити український ринок програмного забезпечення у індустрії кол-центрів та створити продукт, який дозволив би вивести продуктивність кол-центру на абсолютно новий, раніше не досяжний, рівень. Наша команда – це люди, що мають багаторічний релевантний досвід в управлінні та оптимізації процесів, що стосуються кол-центрів та IP-телефонії – від моніторингу якості та аудиту до розробки і впровадження програмного забезпечення. 

Вже у 2010 році VoIPTime випустила свій 1-й продукт – програму для кол-центру VoIPTime Call Center. Це була перша українська розробка, яка дозволяє здійснювати автоматизований вихідний обдзвін клієнтів, паралельно оптимізуючи навантаження операторів кол-центру. Унікальний алгоритм Predictive dialing, аналогів якого не було на українському ринку на момент запуску програми, дозволив підвищити ефективність операторів під час вихідного обдзвону більш ніж у 3 рази.

Наразі VoIPTime Call Center — це рішення, яке оптимізує абсолютно усі процеси, які відбуваються у кол-центрі, забезпечує менеджерів та супервізорів усіма необхідними інструментами для контролю якості та ефективності, автоматизує вихідний обдзвін, надає доступ до мультиканального клієнтського сервісу, моніторить та формує статистичні звіти щодо роботи кол-центру та є здатним інтегруватися з усіма необхідними інструментами, включаючи help desk програми, CRM системи та платіжні сервіси. Середній час налаштування хмарного кол-центру нашими не перевищує 24 години. 

За 12+ років безперервного розвитку та самовдосконалення, компанія VoIPTime успішно масштабувалась на закордонні ринки, в тому числі США, Болгарія, Польща, Казахстан, та інші, а також випустити інші розробки, включаючи VoIPTime CRM для інтернет-магазинів.

Місією компанії VoIPTime є не просто розробка програмного забезпечення, яке б вирішувало проблеми клієнта, а повне залучення до всіх бізнес процесів, враховуючи не лише технічне обслуговування, але і індивідуальний підхід щодо покращення якості та ефективності клієнтського сервісу завдяки професіоналізму та багаторічному досвіду команди у сфері практичної організації роботи кол-центрів. Під глибоким зануренням у специфіку бізнесу клієнта ми розуміємо не просто визначення проблем та больових точки його бізнесу, але й глибокий аудит усіх процесів, які відбуваються в його компанії включаючи аудит IT інфраструктури, поточних процесів обслуговування клієнтів та надання подальших рекомендацій щодо покращення та підвищення ефективності. Таким чином, нашою основною місією є не лише надання клієнту програмного рішення, яке покривало б його потреби, але й допомога в автоматизації процесів та покращенні клієнтського сервісу та обслуговування клієнтів.

Найкращим доказом нашої ефективності та клієнтоорієнтованості є наші задоволені та успішні клієнти. Команда забезпечує організацію, підтримку і стабільне функціонування хмарних та локальних кол-центрів для сфер: фінансові організації, банки, страхові, держустанови, виробництва, інтернет-магазини, аутсорсингові кол-центри, відділи обслуговування в різноманітних бізнесах, тощо. Також VoIPTime є чотириразовим володарем відзнаки High Performer від одного з найавторитетніших рекомендаційних порталів у США – G2, а також володарем відзнак від інших авторитетних оглядачів програмного забезпечення, Software Suggest, Software Advice та Finances Online.

З моменту початку повномасштабного вторгнення РФ, компанія VoIPTime припинила будь-які зв’язки з ринком Білорусі та РФ, а також відмовила у продовженні обслуговування клієнтам, які залишалися на ринках країн-агресорів. Окрім цього, компанія надає свою підтримку у вигляді не просто знижок та акцій для українського бізнесу, але й у форматі безкоштовного надання рішення хмарного кол-центру для благодійних фондів та волонтерських організацій, що допомагають ЗСУ та простим українцям, що постраждали від варварської агресії РФ. З останніх кейсів варто виділити плідну співпрацю з правозахисними та волонтерськими організаціями, яка надає допомогу українцям, що проживають на територіях тимчасово окупованих областей або областей, де тривають активні бойові дії. Бути корисними там, де ми можемо і вміємо – ще один фундаментальний принцип нашої компанії.

“Стати частиною Львівського IT Кластеру для нас – велика честь. Ми не просто цінуємо конструктивну співпрацю та кооперацію, але й сподіваємося бути корисними там, де можемо. Сподіваємося, що наша співпраця буде корисна не лише для нашої команди та інших учасників ІТ Кластеру, але й для всієї галузі загалом”, —  зазначає засновник та власник компанії VoIPTime Богдан Хомин.

“Ми раді вітати VoIPTime у Кластері. Ми переконані, що участь у найбільшій бізнес-спільноті країни стане чудовою нагодою реалізувати ваші ідеї та задуми, а також підтримати вже ті проєкти, над якими ми активно працюємо”, — додає Степан Веселовський, СЕО, Львівський ІТ Кластер.

Поділитися статтею:
VoIPTime – новий учасник Львівського IT Кластера

Компанія VoIPTime розпочала своє становлення ще у 2009 році з об’єднання однодумців експертів у сфері IP-телефонії та кол-центрів, які ставили собі за мету змінити український ринок програмного забезпечення у індустрії кол-центрів та створити продукт, який дозволив би вивести продуктивність кол-центру на абсолютно новий, раніше не досяжний, рівень. Наша команда – це люди, що мають багаторічний […]

https://itcluster.lviv.ua/wp-content/uploads/2023/03/for-site-23.03.13.png
Скопійовано!