Virtual Reality

Інститут комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Спеціальність:
Комп’ютерні науки
Освітня програма:
Системи віртуальної реальності

Наші партнери

Про програму
Переваги

Програма «Системи віртуальної реальності» охоплює технології нового покоління, які активно впроваджуються в освіту, промисловість, медицину, культуру та бізнес. Програма поєднує інформатику, системну інженерію, 3D-графіку, штучний інтелект, UX-дизайн, IoT і хмарні обчислення. Особливу увагу приділено проєктно-орієнтованому навчанню, командній роботі та практичному застосуванню технологій у партнерстві з ІТ-компаніями. Завдяки цьому студенти не лише засвоюють теоретичні засади, а й розвивають навички створення реальних цифрових продуктів.

  • Поєднання класичної ІТ-підготовки з вузькопрофільними компетенціями у сфері AR/VR, 3D-моделювання, штучного інтелекту, хмарних обчислень.
  • Проєктно-орієнтоване навчання: семестрові практичні курсові роботи, командні проєкти, розробка прототипів. 
  • Тісна співпраця з ІТ-компаніями: гостьові лекції, практики, хакатони, індустріальне менторство.
  • Можливість вибору між двома траєкторіями – «Технології цифрових розваг» або «XR-рішення для підприємств»
Умови вступу

Заяви на вступ подаються тільки в електронній формі. Для цього вступник повинен зареєструвати електронний кабінет на сайті vstup.edbo.gov.ua.

43
Максимальний обсяг державного замовлення
60
Ліцензійний обсяг місць
49 500
Вартість навчання на контракті (за рік, грн)

Хочеш навчатися на програмі Virtual Reality?

Ознайомся з програмою та подавай документи на вступ
Подати документи
Що ти отримаєш
Базові знання
  • Вища математика
  • Фізика
  • Теорія ймовірності та математична статистика
  • Основи штучного інтелекту
  • Хмарні технології та розподілені обчислення
  • 3D-моделювання
  • Архітектура систем віртуальної реальності
  • Створення віртуальних світів
  • Програмування графіки
Технології цифрових розваг
XR-рішення для підприємств
Карта курсів
1-й курс
1 семестр

Іноземна мова за професійним спрямуванням
Історія державності та культури України
Українська мова (за професійним спрямуванням)
Лінійна алгебра та аналітична геометрія
Дискретна математика
Вступ до спеціальності та командна робота

2 семестр

Філософія
Фізика
Математичний аналіз
Об’єктно-орієнтоване програмування
Операційні системи

2-й курс
3 семестр

Теорія ймовірності та математична статистика
Алгоритми та структури даних
Комп’ютерні мережі
Комп’ютерна графіка
Архітектура систем віртуальної реальності

4 семестр

Чисельні методи
Системний аналіз
Шаблони проектування програмних систем
Веб технології
Організація баз даних та знань
Програмування віртуальних світів

3-й курс
5 семестр

Математичні методи дослідження операцій
Проектування інформаційних систем
Розроблення клієнт-серверних систем
Програмування графіки
3D-моделювання
Бізнес-аналіз VR/AR рішень

6 семестр

Основи штучного інтелекту
Тестування та забезпечення якості ІТ проектів
Хмарні технології та розподілені обчислення
Вступ до розроблення ігор
Створення користувацьких інтерфейсів (UI/UX)
Обробка даних у реальному часі
Інтернет речей та цифрові двійники

4-й курс
7 семестр

Інтелектуальний аналіз та візуалізація даних
Проект зі створення VR/AR-систем
Штучний інтелект в креативній індустрії
Розроблення додатків для мобільних платформ
Ігровий дизайн
Оброблення відео та аудіо
Комп’ютерний зір
Програмування доповненої реальності
Розроблення веб-додатків
Безперервна інтеграція та розгортання програмних рішень

8 семестр

Основи охорони праці та безпека життєдіяльності
Управління проєктами
Інноваційна діяльність та стартапи
Безпека VR/AR-систем

Розробники програми
Уляна Марікуца
Завідувачка кафедри систем віртуальної реальності, кураторка освітньої програми
Програма «Системи віртуальної реальності» для тих, хто хоче бути не просто користувачем технологій, а їхнім творцем. Вона ідеально підходить для креативних, технічно орієнтованих молодих людей, які прагнуть поєднати програмування, дизайн, аналітику та інновації. Це освіта майбутнього для тих, хто хоче працювати у сфері VR/AR, геймдеву, цифрової трансформації та стартапів. Якщо ви хочете навчатися в практичному середовищі, працювати з реальними проєктами і будувати глобальну кар’єру – ця програма саме для вас.
Тарас Хапко
Технічний директор в tsukat, куратор програми від ІТ-індустрії
Антон Грицан
Technical Director в Gameloft
Андрій Тітов
CEO в Stepico
Іван Гілета
Доцент кафедри систем віртуальної реальності, гарант програми
Юрій Петяк
Доцент кафедри систем віртуальної реальності
Олег Литовченко
Доцент кафедри систем віртуальної реальності
Про професію
Фахівець з віртуальної реальності – це експерт, який володіє знаннями з комп’ютерних наук, 3D-графіки, UX-дизайну, штучного інтелекту та хмарних обчислень, і застосовує їх для створення інноваційних цифрових середовищ. Такий фахівець здатен інтегрувати новітні рішення у різні сфери, поєднуючи технічну інженерію з глибоким розумінням потреб користувача. Він працює над розробкою AR/VR/MR-додатків, інтерактивних симуляцій, цифрових двійників та інших технологій, що формують майбутнє освіти, медицини, промисловості й розваг.
Ким ти можеш працювати:
  • AR/VR Developer
  • AR/VR Integration Engineer
  • AR/VR R&D Engineer
  • Game Developer
  • Mobile Application Developer
  • Web Application Developer
  • UX Engineer
  • 3D Artist / 3D Modeler
  • DevOps / Infrastructure Engineer

Дізнайся чи ця професія тобі підходить

ІТ-сфері потрібні і технічні навички, і творчість, і вміння ладнати з людьми – тут знайдеться місце всім. Тест допоможе визначити професію, яка підійде саме тобі.
Пройти тест
Скопійовано!