У компанії Vakoms провели внутрішній благодійний аукціон, усі виручені кошти передали на потреби ЗСУ.
Ідея провести такий захід з’явилася спонтанно в одного з тіммейтів компанії – дизайнера Vakoms Богдана Суланова.
“Співробітники компанії Vakoms волонтерять та донатять із перших днів повномасштабної війни. Та й до 24 лютого, звісно ж, ми також займалися благодійністю. Зараз часто у робочому чаті з’являються запити про допомогу чи збір коштів на необхідні речі для наших захисників. Але я знаю, що попередній запал уже пропав. Тому і подумалося: “як креативно підійти до того, щоб люди хотіли пожертвувати більше?”. Зрозумів, що формат аукціону може допомогти. Тим паче, це також і гарна нагода усім зустрітися і провести час разом!”, – Богдан Суланов, дизайнер компанії Vakoms, організатор заходу.
Ідея події полягала в тому, аби наші тіммейти запропонували свої лоти, які можна виставити на аукціоні.
“Насправді я хвилювалася про те, чи ми назбираємо достатню кількість лотів, і чи вони будуть цікавими для покупки. В результаті, лотів було близько сорока і ми просто не встигли усі виставити на продаж. Лоти додавалися і додавалися навіть в останні хвилини перед аукціоном. І така активність і зацікавленість людей не могла не тішити”, – Христина Людкевич, HR-менеджер компанії Vakoms, співорганізатор заходу.
Лоти були дуже різноманітні: цікаві сувеніри з різних країн, фотоапарат, укулеле, речі військової тематики (трофеї наших солдатів), хенд-мейд тіммейтів Vakoms. Серед найцікавіших – російський сухпайок. Його виставила співробітниця, батько якої зараз служить на фронті й привіз цей трофей зі сходу.
Креативний та вартий уваги лот: “Напис на міні”. Хто купив цей лот, отримав можливість передати послання оркам. На міні напишуть: “Оркам від Андрія (Івана, Павла) тощо”.
а кожним лотом стояла якась особиста історія або були вкладені власні зусилля. Саме тому учасники аукціону змагалися за кожну річ, часом тривали справжні баталії. Тим паче кожен розумів благу ціль.
“Ми ще раз переконалися у тому, наскільки наші тіммейти талановиті й дізналися про їхні інтереси більше. Тому що стільки лотів були зроблені власними руками та всі вони були дуже цікаві та красиві”, – Наталія Борська, HR-маркетолог, співорганізатор заходу.
Найдорожчим лотом виявилися натівські батончики. Їх вдалося продати за 30 000 гривень. Також два тубуси, які придбали за 9000 та 10 000 гривень.
“Я думав натівські батончики “підуть” не більше, ніж за 3000 гривень. Так, вони дійсно смачні та дають енергії, але я не сподівався, що за них буде така боротьба і що нам вдасться їх продати в десять разів дорожче, ніж я собі розраховував,” – Богдан Суланов, співорганізатор аукціону.
Відтак, компанії легко вдалося назбирати близько 150 000 гривень з аукціону на придбання старлінків для 80-ї та 57-ї бригад. Це навіть більше, ніж потрібно було. Крім того, всі отримали позитивні емоції від зустрічі та проведення спільного часу. Адже зараз, в умовах війни, не так часто вдається всім зібратися, тим паче у неформальній атмосфері.
“Що б я порадила? Це, по-перше, провести опитування перед організацією подібного заходу. Це допоможе дізнатись, що потенційні покупці хотіли б придбати та які лоти готові виставити учасники аукціону. По-друге, зробити презентацію про усі наявні лоти — таким чином, люди зможуть ознайомитися з виставленими товарами та зрозуміти їхню орієнтовну вартість. Також це допомагає збільшити кількість лотів. І третє, такі заходи більше знайомлять людей між собою, тому що дають змогу довідатися, хто і чим займається поза роботою. Що, звісно ж, йде лише на користь і сприяє згуртуванню співробітників. Й найголовніше — нам вдалося допомогти нашим захисникам у такий спосіб”, – Христина Людкевич, HR-менеджер компанії Vakoms.
Компанія Vakoms з перших днів волонтерить та допомагає ЗСУ. Наші головні напрямки – це позашляховики для військових, дрони та амуніція.