17 Липня, 2024
Час читання: 3 хв.

Заради добрих справ: як Customertimes передав техніку, меблі та мерч на благодійність 

За останні пів року Customertimes передав на благодійність 72 ноутбуки, 73 монітори, а також офісних меблів на понад 200 тисяч гривень. Допомогу отримали військові, школи, лікарні та наукові організації. Окрім того, у компанії розпродали залишки мерчу на благодійному ярмарку, а кошти переказали ГО “Бачити серцем”. 

Від часу заснування Customertimes долучався до благодійних проєктів по всьому світу. Коли ж почалась повномасштабна війна, фокус змінився — компанія зосередилась на підтримці України. У березні 2022 року Customertimes відкрив спеціальний фонд — «The Give Back to Ukraine». Окрім допомоги з фонду, відтоді CSR-ініціативи компанії передусім спрямовані на підтримку українців. 

Саме тому, провівши ревізію на складах, у Customertimes  вирішили перетворити речі, які більше не приносять користі їм, — компʼютерну техніку, меблі та мерч —  у допомогу тим, хто її потребує. А в питанні, кому саме їх передати, компанія довірилась співробітникам. 

Що мав Customertimes: 

  • Монітори та ноутбуки, які не відповідали політикам компанії. 
  • Меблі та обладнання, яким не було місця в новому офісі. 
  • Залишки мерчу, якими вже не користувалися. 

Як діяв Customertimes? 

З технікою та меблями вибрали єдиний підхід — колегам розіслали списки речей та запропонували звертатися із запитами щодо їх передачі. 

Компанія отримала десятки відгуків, більшість яких стосувалася допомоги захисникам — колегам у ЗСУ, а також родичам і друзям з різних військових підрозділів.  

Важливим також був запит на передачу меблів медикам, які рятують життя бійців, — “Головному військовому клінічному госпіталю” в Києві. 

Окрім того, колеги просили допомогти школам. Завдяки їм Customertimes оновив монітори в компʼютерних класах Великополовецького ліцею-гімназії та Яблунівської гімназії на Київщині, а також передав меблі київській школі №85. 

За допомогою Антона Міляєва, Chief Delivery Officer та співзасновника Customertimes, компанія передала ноутбуки, монітори та меблі Інституту Математики НАН України. 

Усього ж компанія передала 72 ноутбуки та 73 монітори, а також меблів на суму понад 200 тисяч гривень. 

Для того, щоб і мерч зі складу перетворити на користь, у Customertimes влаштували благодійний ярмарок. До нього теж залучили колег — команду Східної Європи. Метою було зібрати кошти на підтримку “Космотабору” — літнього інклюзивного табору в Києві для дітей з інвалідністю та без. Його організовує ГО “Бачити серцем”, якій Customertimes допомагає протягом років. 

Для розпродажу рюкзаки, пляшки та інші речі згрупували в набори й встановили для них символічну ціну. Співробітники могли вибрати те, що їм сподобалось, та зробити внесок у добру справу.  

Усього колеги придбали мерчу на понад 30 тисяч гривень, а Customertimes подвоїв суму та переказав на “Космотабір” 60 тисяч гривень. 

“Ваші доброта та чуйність дають змогу змінювати ставлення до дітей з інвалідністю у суспільстві, допомагати дітям отримувати необхідні навички соціалізації, комунікації, допомагати батькам вірити в своїх дітей та дітям у самих себе”, — поділилась Олеся Яскевич, засновниця ГО «Бачити серцем». 

Після ярмарку ще залишались брендовані футболки, які компанія передала бійцям, які проходять лікування в київському військовому госпіталі. 

“Для нас важливо приносити користь, і ми раді використовувати для цього будь-яку можливість. Якщо ми можемо допомогти іншим, ми маємо це зробити. Раді, що колеги розділяють наші цінності та долучаються до благодійних проєктів”, — відзначив Тарас Худоба, VP Engineering, EEU Cluster Head в Customertimes. 

Про Customertimes  

Customertimes — міжнародна консалтингова ІТ-компанія зі штаб-квартирою в Нью-Йорку та представництвами в 12 країнах. Компанія співпрацює з бізнес-гігантами в індустріях Life Sciences, Financial Services&Insurance, CPG, Manufacturing, а також надає повний цикл продуктової розробки. Глобальна команда об’єднує 1300+ професіоналів, з більш ніж 15-річним досвідом та портфоліо 4000+ проєктів у 65+ країнах світу.

Поділитися статтею:
Заради добрих справ: як Customertimes передав техніку, меблі та мерч на благодійність 

За останні пів року Customertimes передав на благодійність 72 ноутбуки, 73 монітори, а також офісних меблів на понад 200 тисяч гривень. Допомогу отримали військові, школи, лікарні та наукові організації. Окрім того, у компанії розпродали залишки мерчу на благодійному ярмарку, а кошти переказали ГО “Бачити серцем”.  Від часу заснування Customertimes долучався до благодійних проєктів по всьому […]

https://itcluster.lviv.ua/wp-content/uploads/2024/07/banner_charity_press-release.png
Скопійовано!