Розробники ІТ-компанії SoftServe створили чат-бот у додатках Telegram та Viber. Він допоможе розвантажити колцентри гарячих ліній та допомогти з запитами, які стосуються з ситуацією в місті та області. Скористатися можна за посиланням у Telegram та Viber
В чат-боті можливо дізнатися таку інформацію:
- Вступ до війська — інформація про тероборону та як допомогти захисникам
- Евакуація — з підрозділами «Допомога з поселенням», «Виїзд у Польщу»
- Транспорт
- Електропостачання
- Комунальне господарство
- Укриття – місто та область.
Таким чином чат-бот допомагає розвантажити диспетчерські лінії Львівської військово-цивільної адміністрації та інших установ та дізнатися мешканцям критично важливу інформацію актуальну станом на зараз. Наприклад, у розділі «Комунальне господарство» можна повідомити про відсутність вуличного освітлення, проблеми з ліфтами, відсутність газопостачання, протікання даху тощо. А в розділі «Транспорт» отримаєте інформацію про рух транспорт на Львівщині, чи є зміни у кількості транспортних засобів на маршрутах, зміни у розкладі, а також контактні номери телефону для отримання інформації.
«Через значну кількість дзвінків з 25.02.2022 р. оператори «гарячої лінії» прийматимуть лише ті звернення, що стосуватимуться війни, евакуації, загроз життю, аварій у галузі ЖКГ. Просимо з розумінням поставитися до ситуації, коли потрібно очікувати «на лінії». Оператор «гарячої лінії» не може припинити розмову із попереднім заявником, щоб розпочати нову. У такому випадку Вам потрібно очікувати «на лінії» або скористатися одним із чат-ботів», – зазначив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп’яник.
Зараз також розробники активно працюють, щоб найближчим часом запустити такі чат-боти в інших областях. Загалом 24 лютого SoftServe скерував 5 млн грн для допомоги Збройним силам України та для забезпечення локальних потреб. Окрім цього, фахівці компанії переказали ще понад 1 млн у проєкт з підтримки армії Благодійного Фонду “Відкриті очі”.