4 Липня, 2023
Час читання: 3 хв.

Нове брендування Rebbix: відмовитися від “солідності” та підкреслити інакшість

Наприкінці червня львівська ІТ-компанія Rebbix оголосила про ребрендинг. Це перше ґрунтовне оновлення візуальної ідентичності компанії від часу її заснування у 2012 році. Про те, як на логотипі компанії опинився брусок рожевої полімерної глини та які цінності Rebbix хоче транслювати за допомогою оновленого образу, читайте нижче.

Компанія Rebbix була заснована у 2012 році Олексієм Раком та Сергієм Оплаканцем. Після багатьох років роботи у великій ІТ-корпорації, обтяженій численними бюрократичними процесами, вони вирішили створити власну команду продуктових експертів, які би цінували просту і відкриту комунікацію та дійсно змістовну працю понад усе.

Ця ідея залишається в серці Rebbix і донині. А от брендування, яке також не змінювалося з часу заснування компанії, прийшов час оновити, адже воно не відображало весь ріст та розвиток, який відбувся у компанії за 11 років роботи.

Нова візуальна ідентичність мала допомогти компанії досягти двох основних цілей. Перша — помітно вирізнитися на тлі конкурентів. Невелике внутрішнє дослідження показало, що з цим міг допомогти колір, а саме рожевий колір. Він зовсім непоширений серед інженерних компаній, і саме тому одразу сподобався команді Rebbix. Друга ціль — скоротити шлях до розуміння душі Rebbix.

“Всі працівники нашої компанії — сильні продуктові експерти та інженери, але найважливіше те, що нам всім справді подобається працювати над продуктами, за які ми беремося. Ми отримуємо велике задоволення від всіх експериментів, спроб, помилок і вдач, які відбуваються у процесі роботи над продуктами наших клієнтів. Тому нам дуже не хотілося, щоб від нашого бренду віяло “стерильним” професіоналізмом і солідністю”, — каже Сергій Оплаканець, співзасновник Rebbix.

Отже, саме поєднання експертності, прикладного підходу та задоволення від роботи мали стати основою нового брендування Rebbix. Компанія заручилася підтримкою креативної агенції and action і вже за декілька бренд-сесій зупинилася на концепті, який бездоганно відповідав їхньому запиту. Так, центральним елементом нового брендування стала рожева полімерна глина.

Вибір неочевидний, а втім, полімерна глина — простий і веселий матеріал, який, не дивлячись на свою кумедність, широко застосовується у різних професійних контекстах, зокрема для створення прототипів автомобілів.

Полімерна глина — ідеальний символ чогось, що є водночас несерйозним і професійним. Вона бездоганно пасує атмосфері Rebbix. Крім того, гнучкість цього матеріалу та його прикладна природа співзвучні ключовій експертизі Rebbix, а саме створенню ефективних інженерних команд, які, хоч всі різні, але завжди саме такі, як треба для вирішення конкретних задач клієнтів, що включають запуск продуктів, півот, досягнення product-market-fit, ріст та збільшення аудиторії.

На додачу до всього переліченого вище, полімерна глина має величезну кількість варіантів застосування у візуальних матеріалах, адже з неї можна зліпити будь-що.

Частиною ребрендингу також стала розробка нового сайту з допомогою студії Happy Design. Rebbix радіє, що тепер може ефективно транслювати свої цінності за допомогою нової візуальної ідентичності та голосу, і вірить, що з їхньою допомогою зможе збудувати ще більше вартісних стосунків з клієнтами та працівниками.

Поділитися статтею:
Нове брендування Rebbix: відмовитися від “солідності” та підкреслити інакшість

Наприкінці червня львівська ІТ-компанія Rebbix оголосила про ребрендинг. Це перше ґрунтовне оновлення візуальної ідентичності компанії від часу її заснування у 2012 році. Про те, як на логотипі компанії опинився брусок рожевої полімерної глини та які цінності Rebbix хоче транслювати за допомогою оновленого образу, читайте нижче. Компанія Rebbix була заснована у 2012 році Олексієм Раком та […]

https://itcluster.lviv.ua/wp-content/uploads/2023/07/cover-rebbix-rebranding-_-lviv-it-cluster.jpg
Скопійовано!