16 Лютого, 2023
Час читання: 3 хв.

Новий імідж, ті самі цінності: Kindgeek представляє новий брендинг

Kindgeek оголошує про ребрендинг, із гордістю демонструючи еволюцію компанії з новим іміджем, але з тими самими основними цінностями довіри, прозорості, соціальної відповідальності та почуття прекрасного.

За вісім років роботи компанія пережила три великі кризи: анексію Криму та початок війни на сході України, пандемію Covid-19 і повномасштабне вторгнення, але Kindgeek не припиняла розвиватися та зростати. Протягом усього цього часу компанія демонструє стабільність і розширяється. З команди з кількох людей із духом стартапу Kindgeek перетворилася на зрілу компанію з 200+ амбіційних і завзятих професіоналів, яких об’єднують спільні цінності.

За ці роки Kindgeek розробила понад 130 продуктів, більше ніж 20 з яких отримали мільйонні інвестиції та досягли етапу самофінансування. Окрім розробки продуктів для клієнтів, Kindgeek створила також власні, тому знає як робити продукти, які подобаються людям. Компанія вірить у підхід, орієнтований на продукт і створює продукти, орієнтовані на кінцевих користувачів.

Компанія виросла та змужніла. Тепер Kindgeek прагне допомагати іншим компаніям створювати інноваційні продукти та вирішувати складні бізнес-завдання, оскільки її досвід стає все глибшим, а можливості – ширшими.

“Коли я приєднався до Kindgeek, спочатку як консультант, а потім як CTO, це була ще молода компанія. Зараз ми працюємо на іншому рівні з технічно складнішими проєктами, корпоративними клієнтами, кращими процесами, інноваційними технологіями, зрілими співробітниками”, – Михайло Крамаренко, CTO Kindgeek.

Оригінальний логотип було вдосконалено, щоб відобразити кожну частинку як кислого, так і солодкого досвіду, який Kindgeek здобула протягом багатьох років, а також оновлену перспективу та сміливіші бізнес-цілі. Витончений у своїй простоті, тепер логотип компанії побудований пропорційно та супроводжується елегантним значком. Три стрілки перетинають квадрат і утворюють характерний логотип. Кожен із його елементів символізує особливе значення для Kindgeek як компанії.

“Люди, які приєдналися до нас на нашому шляху, сформували компанію, якою ми є сьогодні. Ми стали більш професійними та працюємо з великими клієнтами над технологічно передовими проєктами”, Антон Скрипник, CEO Kindgeek.

Нічний пейзаж із полярним сяйвом став натхненням для створення оновленої колірної палітри. Подібно до того, як кольори об’єднуються й утворюють чудове природне явище, так і цінний досвід Kindgeek та її унікальний шлях сформував компанію такою, якою вона є зараз.

Яскраво-блакитний залишається домінантним кольором, який символізує нашу енергійність, пристрасть до інновацій і відданість усьому, що ми робимо. Осяйний зелений символізує наші амбіції й унікальну цінність, яку компанія надає клієнтам. І, нарешті, чорний колір символізує елегантність, витонченість і зрілість. Північне сяйво виблискує та яскраво змінюється, надихаючи людей та освітлюючи небо. Так само й Kindgeek – сяє яскраво та розвивається, сприяючи позитивним змінам і творячи їх.

Kindgeek виросла та охоплює ширшу аудиторію, будує міжнародні зв’язки, але не забуває про свій національний код і з гордістю демонструє своє українське коріння.

“Під час співбесід із кандидатами в нашу команду ми шукали розумних людей, які також люблять і вболівають за Україну. Для нас дуже важлива відповідність цінностей і принципів”, Юрій Гнатюк, COO Kindgeek.

Тому Kindgeek пишається тим, що тепер українська ідентичність виражається через новий брендинг компанії: якщо з’єднати докупи кілька значків бренду – вони утворюють візерунок, який нагадує та символізує унікальну українську ідентичність.

Kindgeek рухається далі з новим, більш зрілим образом. Проте з тими самими основними цінностями та непохитним зобов’язанням надавати чудові послуги клієнтам і партнерам. А також продовжуючи бути платформою позитивних змін для своїх клієнтів, співробітників та України.

Поділитися статтею:
Новий імідж, ті самі цінності: Kindgeek представляє новий брендинг

Kindgeek оголошує про ребрендинг, із гордістю демонструючи еволюцію компанії з новим іміджем, але з тими самими основними цінностями довіри, прозорості, соціальної відповідальності та почуття прекрасного. За вісім років роботи компанія пережила три великі кризи: анексію Криму та початок війни на сході України, пандемію Covid-19 і повномасштабне вторгнення, але Kindgeek не припиняла розвиватися та зростати. Протягом […]

https://itcluster.lviv.ua/wp-content/uploads/2023/02/rebranding.png
Скопійовано!