Ідея продукту Surprise.com народилася в результаті проєкту Стенфордської школи дизайну, основна ціль якої – покращити ринок винагород та визнань.
Однак, ці інвестиції дуже часто невиправдані, оскільки після проведених опитувань близько 70% працівників все-ще відчувають себе недооціненими, 80% – не повністю зайнятими, а 90% – незадоволеними поточними програмами винагород. В результаті, компанії все одно витрачають кошти на подарунки та винагороди, а їхні незадоволені працівники покидають їх.
Surprise.com використовує новітні технології та дослідження для переосмислення стратегій управління нагородами та впровадження їх у роботі з сучасними працівниками. Компанія розробила платформу, яка використовує два основні інструменти: досвід та змінність.
«Ми раді стати частиною спільноти технічних спеціалістів України, приєднавшись до Львівського ІТ-кластера. У Surprise.com ми маємо намір працювати над розробкою інноваційних технологій в самому центрі Львова і сподіваємося на співпрацю з талановитими розробниками та ІТ-спеціалістами міста», коментує Yuriy Havryliv, GM in Ukraine, Surprise.com.