Kindgeek, провідна компанія-розробник програмного забезпечення повного циклу, запускає комплексний набір послуг AI Асистента, щоб допомогти компаніям безперешкодно створювати та інтегрувати індивідуальні чат-боти для обслуговування клієнтів на основі моделей OpenAI й не тільки.
Використовуючи GPT fine-tuning, компанії можуть задовольняти різноманітні потреби клієнтів, від запитів щодо конкретних продуктів до покращення внутрішньої служби підтримки.
Наша досвідчена R&D команда досконало освоїла GPT fine-tuning для створення рішень, які чітко відповідають потребам обслуговування клієнтів фінтех-компаній.
Актуальні статистичні дані чудово підкреслюють важливість нашої новітньої послуги. Ось, наприклад, 77% компаній вважають обслуговування клієнтів основним бізнес-пріоритетом, а 73% визнають прямий зв’язок між обслуговуванням клієнтів і загальною ефективністю бізнесу. Чат-бот, керований GPT, може стати потужним інструментом для фінтех-компаній, шляхом покращення цифрового обслуговування клієнтів, підвищуючи продуктивність персоналу та скорочуючи операційні витрати.
Інтеграція послуг AI Асистента від Kindgeek прокладає нові шляхи у сфері обслуговування фінтех-клієнтів за різними сценаріями:
Запити щодо продуктів: Завдяки технології, що керується GPT, надаються швидкі відповіді на запитання, пов’язані з додатками та сервісами; відбувається ознайомлення клієнтів із процесами на основі бази знань у галузі фінтеху.
Галузеві запити: Чат-бот на базі GPT заглиблюється в концепції фінансових технологій, надаючи швидкі та точні пояснення, адаптовані до унікальних потреб аудиторії.
Управління рахунками: Користувачі можуть ефективно користуватись функціями облікового запису за допомогою попередньо налаштованих команд в інтерфейсі чат-бота, таких як транзакції та перевірка балансу.
Human-Agent взаємодія: Складні запити непомітно для клієнта передаються до команди операторів, підкріплені контекстом, що сприяє швидкому розв’язанню проблем, забезпечуючи неперевершену взаємодію з клієнтами.
Персональна підтримка: Чат-бот на базі GPT покращує взаємодію з користувачем завдяки персоналізованим відповідям, рекомендаціям та деталізованим інструкціям, забезпечуючи плавну навігацію.
Досконала адаптація: Спрощений процес адаптації нових клієнтів та співробітників, забезпечує легкий користувацький досвід, водночас оптимізуючи час та ресурси.
Ефективність внутрішньої служби підтримки: Співробітникам надається швидкий доступ до інформації, оперативні відповіді на поширені запитання та важливі вказівки, що сприяє продуктивності та підвищує незалежність.
“Завдяки нашому міцному підґрунтю у сфері фінтеху, ми радо представляємо нашу революційну послугу AI Асистента. Шляхом непомітної інтеграції штучного інтелекту у взаємодію з клієнтами, ми допомагаємо фінтех-компаніям забезпечувати індивідуальний досвід для кожного клієнта, відповідно до їхніх унікальних потреб. Це саме те, чого вимагає майбутнє. Під керівництвом нашої експертної R&D команди, послуга AI-асистента сприяє покращенню задоволеності клієнтів, продуктивності персоналу, оптимізації розподілу ресурсів, економії коштів та загальному успіху підприємства.” – Юрій Гнатюк, співзасновник Kindgeek.
Від наскрізної інтеграції віртуальних асистентів на основі ШІ, які відповідають потребам вашого бізнесу і робочих процесів, до технічних консультацій, для оптимізації операцій та покращення взаємодії з клієнтами – ми готові до ваших індивідуальних запитів. Наші інтеграційні, технічні консультації та оперативні інженерні послуги забезпечать непомітну інтеграцію AI Асистента у ваші робочі процеси. Дізнатись більше про ці послуги можна за посиланням – https://kindgeek.com/ai_assistant
Kindgeek, провідна компанія-розробник програмного забезпечення повного циклу, запускає комплексний набір послуг AI Асистента, щоб допомогти компаніям безперешкодно створювати та інтегрувати індивідуальні чат-боти для обслуговування клієнтів на основі моделей OpenAI й не тільки. Використовуючи GPT fine-tuning, компанії можуть задовольняти різноманітні потреби клієнтів, від запитів щодо конкретних продуктів до покращення внутрішньої служби підтримки. Наша досвідчена R&D команда […]
https://itcluster.lviv.ua/wp-content/uploads/2023/11/featured-image-2.png