9 Грудня, 2022
Час читання: 2 хв.

Simply Contact приєдналися до Lviv IT Cluster

Simply Contact, аутсорсингова компанія з підтримки клієнтів, приєдналася до Lviv IT Cluster. Компанія забезпечує багатомовне та багатоканальне обслуговування клієнтів по всьому світу та є надійним партнером для створення персоналізованих контакт-центрів для фронт-офісів та бек-офісів. Серед клієнтів Simply Contact такі компанії, як Wizz Air, Metro Cash & Carry, Yves Rocher, Fareportal, Blackcatcard та інші.

Simply Contact була заснована в Україні (м. Дніпро), у 2013 році, щоб допомогати компаніям залишатися конкурентоспроможними, покращувати клієнтський досвід та підвищити ефективність обслуговування завдяки створенню аутсорсингових контакт-центрів. Згодом Simply Contact почали швидко розширювати команду та відкрили офіси у Полтаві, Києві та Львові, де понад 500 співробітників надають послуги підтримки для клієнтів з різних країн. Нещодавно компанія відкрила свій перший офіс за межами України у Польщі (м. Варшава). Зараз ця локація також активно розвивається, відкриваючи ще більше можливостей для росту та запуску нових проєктів.

“Ми дуже раді приєднатися до Lviv IT Cluster. Приємно співпрацювати, обмінюватися досвідом із місцевими ІТ-експертами, та разом підтримувати нашу країну. Гадаю, ми зможемо бути корисними спільноті як спеціалісти в підтримці клієнтів”, – каже Костянтин Рижов, співзасновник та генеральний директор Simply Contact.

Наразі, компанія підтримує Україну не тільки благодійними внесками. З першого місяця війни команда Simply Contact на волонтерських засадах обслуговує декілька ліній підтримки громадян, серед них: контакт-центр Кабінету Міністрів України 15-45, лінія при Офісі Президента України, обробка звернень у благодійну організацію Razom, проєкт Мінцифри, та інше. Загалом з початку війни команда Simply Contact опрацювала вже понад 500 000 звернень від людей, які опинилися в скрутному становищі через війну.

Львівський ІТ Кластер – найбільша ІТ-спільнота України, яка постійно зростає. Ми раді, що компанія Simply Contact тепер теж з нами. Я переконаний, що разом ми зможемо реалізовувати ще більше крутих проєктів задля перемоги України та розвитку IT-галузі”, – додає Степан Веселовський, СЕО Львівського ІТ Кластера.

Поділитися статтею:
Simply Contact приєдналися до Lviv IT Cluster

Simply Contact, аутсорсингова компанія з підтримки клієнтів, приєдналася до Lviv IT Cluster. Компанія забезпечує багатомовне та багатоканальне обслуговування клієнтів по всьому світу та є надійним партнером для створення персоналізованих контакт-центрів для фронт-офісів та бек-офісів. Серед клієнтів Simply Contact такі компанії, як Wizz Air, Metro Cash & Carry, Yves Rocher, Fareportal, Blackcatcard та інші. Simply Contact […]

https://itcluster.lviv.ua/wp-content/uploads/2023/01/simply-contact-pryyednalysya-do-lviv-it-cluster_63bd816360c6f-scaled.jpeg
Скопійовано!