Simply Contact, аутсорсингова компанія з підтримки клієнтів, приєдналася до Lviv IT Cluster. Компанія забезпечує багатомовне та багатоканальне обслуговування клієнтів по всьому світу та є надійним партнером для створення персоналізованих контакт-центрів для фронт-офісів та бек-офісів. Серед клієнтів Simply Contact такі компанії, як Wizz Air, Metro Cash & Carry, Yves Rocher, Fareportal, Blackcatcard та інші.
Simply Contact була заснована в Україні (м. Дніпро), у 2013 році, щоб допомогати компаніям залишатися конкурентоспроможними, покращувати клієнтський досвід та підвищити ефективність обслуговування завдяки створенню аутсорсингових контакт-центрів. Згодом Simply Contact почали швидко розширювати команду та відкрили офіси у Полтаві, Києві та Львові, де понад 500 співробітників надають послуги підтримки для клієнтів з різних країн. Нещодавно компанія відкрила свій перший офіс за межами України у Польщі (м. Варшава). Зараз ця локація також активно розвивається, відкриваючи ще більше можливостей для росту та запуску нових проєктів.
Наразі, компанія підтримує Україну не тільки благодійними внесками. З першого місяця війни команда Simply Contact на волонтерських засадах обслуговує декілька ліній підтримки громадян, серед них: контакт-центр Кабінету Міністрів України 15-45, лінія при Офісі Президента України, обробка звернень у благодійну організацію Razom, проєкт Мінцифри, та інше. Загалом з початку війни команда Simply Contact опрацювала вже понад 500 000 звернень від людей, які опинилися в скрутному становищі через війну.
“Львівський ІТ Кластер – найбільша ІТ-спільнота України, яка постійно зростає. Ми раді, що компанія Simply Contact тепер теж з нами. Я переконаний, що разом ми зможемо реалізовувати ще більше крутих проєктів задля перемоги України та розвитку IT-галузі”, – додає Степан Веселовський, СЕО Львівського ІТ Кластера.