24 Листопада, 2022
Час читання: 5 хв.

Розвиток попри все. Як функціонує та чим допомагає офіс компанії Infopulse у Львові

Львівському офісу Infopulse у 2022-му виповнилось 5 років. Керівник офісу та за сумісництвом український Country Manager Іван Коржов, описує його як “сімейний”. Він з усмішкою пригадує, як у 2017-му там було 4 спеціалісти, включно з Іваном. Однак, за декілька років офіс став меккою для понад 150 спеціалістів компанії.

Про розвиток бізнесу, корпоративну культуру, благодійні проєкти для міста Лева й багато інших цікавинок – читайте у розповіді
Івана Коржова.

“П’ять років тому ми заїхали в білі стіни, які лишила по собі інша ІТ- компанія. Тоді у нашому розпорядженні було близько 15 робочих місць, один мітинг-рум і жодних зон для відпочинку. Наразі ми займаємо два поверхи. Офіс це не тільки про роботу, а й про комунікацію між людьми, тому ми намагаємося створити атмосферу, у якій спеціаліст може одночасно надавати сервіси і відпочивати. Приміром, ми маємо великий стіл для нарад, трохи далі від якого – настільний теніс, де можна зробити перерву та перемкнутись від завдань. Також є ігрова приставка, де ми влаштовуємо двобої. Робочі зони офісу поділені. На 3 поверсі класичний open-space, а на 2-му можна працювати, сидячи на зручному пуфику. Це дає можливість кожному обрати для себе комфортне місце.

Крім цього, я вважаю нетворкінг – однією з важливих складових цілісного колективу. Зі збільшенням кількості спеціалістів, ми вирішили проводити зустрічі для спілкування у неформальній атмосфері. Наприкінці робочого тижня ми замовляємо піцу та граємо у настільні ігри. Інколи навіть збираємось у суботу, наприклад у жовтні була така зустріч, бо ми хотіли пограти в довгу гру за мотивами “Гри престолів”.

У лютому-березні 2022 року офіс трансформувався на штаб допомоги й ми працювали фактично цілодобово, щоб прийняти колег з інших міст та допомогти з релокацією. У нас були різні кейси: з котиками, песиками, пташками й навіть зміями.

За добу-дві знаходили куди розмістити спеціаліста, його родину та домашніх улюбленців. За потреби організовували трансфери до кордону з Польщею, де очікували наші колеги з польського Infopulse й допомагали спеціалістам дістатись до кінцевих точок, які були зазначені у релокаційних пакетах.

На сьогодні офіс працює в стандартному режимі, з маленькою зірочкою – під час тривог ми спускаємося в бомбосховище , яке розташоване в підвалі будівлі. Це майже повноцінний офіс з робочими столами, комп’ютерною технікою, інтернетом і певним запасом їжі та води. Навіть з’явилася традиція, що спеціалісти, в яких у цей момент немає онлайн-зустрічей чи гарячих завдань, грають у карти.

З кінця лютого наші клієнти та партнери ледь не щодня запитують, чим вони можуть бути корисними нашим спеціалістам та захисникам країни. Приміром, один із замовників надіслав нам супутникові телефони на кризовий випадок відсутності зв’язку. Масштабувалась згуртованість та мультикультурність суспільства. Щиро вважаю, що серед наших спеціалістів кожен робить по-максимуму й волонтерить як може: хтось коштами, хтось зв’язками та комунікабельністю, хтось фізично може закупити, привезти чи передати допомогу. До речі, в офісі у нас склад гуманітарної допомоги, яку ми закуповуємо та передаємо на потреби армії . Ми підтримуємо мобілізованих спеціалістів компанії, які захищають нас на фронті та закриваємо запити від військових, що звертаються по допомогу.

У нас багато CSR-проєктів, які наша компанія робить для регіону. Не хочу видатися нескромним, але в офісі закінчилося місце для подяк та грамот.

У жовтні ми долучились до ініціативи з нагоди Всесвітнього дня захисту тварин.  Наші спеціалісти зібрали кошти на ремонт будівлі та харчування мешканців “Домівки врятованих тварин” – це притулок для всіх пухнастих безхатьків: лисиць, птахів, коней, собак, котів та інших. Тваринам потрібна не тільки їжа, а й увага та крихта тепла, тому наша ініціативна група відвезла корм і трохи побавилася з жителями притулку.

Також у жовтні у Львові запрацював Центр ментального здоров’я, створення якого ініціював Львівський ІТ-кластер та запросив компанії долучитися[IK4]. Наша материнська компанія Tietoevry підтримала ідею та долучилася до реалізації, яка виявилась доволі стрімка – влітку зародився намір, а вже восени Центр прийняв перших пацієнтів. Центр має допомагати насамперед військовим та їхнім родинам, а також містянам, які можуть звернутись по допомогу за направленням сімейного лікаря або у приватному порядку за символічну плату. Центр вмістив у собі найсучасніші підходи до психоаналізу: від класичного кабінету з канапою, до групових терапій і класів з арттерапії.

Щорічно ми беремо участь у глобальній ініціативі “Година коду”, коли спеціалісти ІТ-сфери проводять урок інформатики в школі, де в ігровому форматі демонструють ази програмування. Фактично дитина збирає блоки на спеціальній панелі, а на екрані відбуваються зміни: персонаж робить крок, чи за мотивами “Зоряних війн” героїня Рей стріляє в злочинця.

Крім цього, ми на останніх етапах домовленостей щодо облаштування безперебійного WIFI зв’язку в укриттях міста. Наша компанія відповідає за забезпечення безперебійним зв’язком у шкільних бомбосховищах, щоб діти мали змогу зв’язатися з батьками.

Тенденція бізнесу на сьогодні – це глобалізація. Команди можуть бути розкидані по містах, країнах та континентах і працювати так само ефективно, як би вони сиділи в одному офісі. У нас не має чітких правил: охочі можуть приходити в офіс, але це не є обов’язковим. Єдина вимога – це стабільний інтернет та самодисципліна. До речі, всі вакансії, відкриті в компанії, доступні для пошукачів із будь-якої локації, головне, щоб вони відповідали заявленим компетенціям.

Головний секрет успіху та згуртованості – це щирість. Ми взяли базис із міста Лева – гостинність та відкритість, і об’єднали з цінностями компанії, адже на першому місці в Infopulse – люди. Кожен із нас може допомогти іншому. Ролі керівника чи лідера завершується в кінці робочого дня й ти починаєш бути колегою та товаришем. Ми все робимо разом: працюємо, влаштовуємо свята, волонтеримо.

Я щоранку запитую себе: «Що я зробив задля перемоги й чи здатен я зробити більше?». Хотів би, щоб це ж питання ставили собі й мої колеги. При цьому треба зважати на власний ресурс. Люди на фронті захищають нас від навали орди, а ми тут, на місцях, маємо допомагати їм, забезпечувати необхідним та закривати побутові потреби військових.

Попри всі виклики, які кидає сьогодення, ми продовжуємо розвиватися, наймати нових спеціалістів та створювати атмосферу затишку в наших офісах, щоб людина мала змогу та хотіла зростати разом із нами. Нам всім, українцям, хочу побажати триматися купи, бо саме можливість бути разом, бути сильнішими, дає нам перевагу у ці важкі часи.”

Поділитися статтею:
Розвиток попри все. Як функціонує та чим допомагає офіс компанії Infopulse у Львові

Львівському офісу Infopulse у 2022-му виповнилось 5 років. Керівник офісу та за сумісництвом український Country Manager Іван Коржов, описує його як “сімейний”. Він з усмішкою пригадує, як у 2017-му там було 4 спеціалісти, включно з Іваном. Однак, за декілька років офіс став меккою для понад 150 спеціалістів компанії. Про розвиток бізнесу, корпоративну культуру, благодійні проєкти […]

https://itcluster.lviv.ua/wp-content/uploads/2023/01/rozvytok-popry-vse-yak-funkczionuye-ta-chym-dopomagaye-ofis-kompaniyi-infopulse-u-lvovi_63bd81d9bcc7f.png
Скопійовано!